  • 1. Data: 2003-05-11 10:45:49
    Temat: w co najlepiej zainwestowac troche kasy?
    Od: "Piotrek" <p...@p...fm>

    witam,
    wlasnie wrocilem do domu i nie mam pojecia w co najlepiej teraz zainwestowac
    (jakies ciekawe lokaty, co jest najlepsze z moze jakis fundusz inwestycyjny
    itp) kwote 10tysiecy na 6 miesiecy (;)) zebym sie nie martwil po wakacjach
    ze nie bede mial za co studiowac;)

    pozdrawiam,
    Piotr

  • 2. Data: 2003-05-11 11:11:07
    Temat: Re: w co najlepiej zainwestowac troche kasy?
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > itp) kwote 10tysiecy na 6 miesiecy (;)) zebym sie nie martwil po wakacjach

    SKOK

  • 3. Data: 2003-05-11 11:19:42
    Od: brodsky <d...@t...SPAM.pl>

    On 11 May 2003 13:11:07 +0200, t...@p...onet.pl wrote:

    >SKOK

    Na bank czy hurtownię?

    Maciek

  • 4. Data: 2003-05-11 11:43:13
    Od: "tp" <t...@o...pl>

> [...]
    inwestycyjny
    > itp) kwote 10tysiecy na 6 miesiecy (;)) zebym sie nie martwil po wakacjach

    Zajrzyj:
    http://barometr.onet.pl/

    tp
    http://republika.pl/twojepieniadze

  • 5. Data: 2003-05-11 11:44:27
    Od: e...@p...onet.pl

> [...]
    > itp) kwote 10tysiecy na 6 miesiecy (;)) zebym sie nie martwil po wakacjach

    na tak krotko to tylko lokata bankowa albo fundusz pieniezny (0% oplaty za
    wejscie, w inych typach niestety ta oplata zzarlaby zyski).
    a jak lokata, to na staly procent - porownaj sobie oferty np. AIG, BGK, Lukas,
    Nordea (z tego co kojarze tradycyjnie najlepsze).

  • 6. Data: 2003-05-11 11:49:14
    Od: t...@p...onet.pl

    > Na bank czy hurtownię?
    >
    > Maciek
    Nie znajdziesz dzisiaj banku, który dawał by lepsze oprocentowanie niz SKOKi.

  • 7. Data: 2003-05-11 13:17:06
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > itp) kwote 10tysiecy na 6 miesiecy (;)) zebym sie nie martwil po wakacjach

    Kupic dolary.

  • 8. Data: 2003-05-11 20:31:56
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    On Sun, 11 May 2003 12:45:49 +0200, Piotrek wrote:

> [...]
    > itp) kwote 10tysiecy na 6 miesiecy (;)) zebym sie nie martwil po wakacjach

    Polecam mBank i fundusze inwestycyjne - kupno bez prowizji a zarobic mozna
    znacznie wiecej niz na lokacie. Na dodatek mozesz zrezygnowac w kazdej
    chwili bez utraty odsetek.

    pozdr.

  • 9. Data: 2003-05-11 21:37:04
    Od: "Jerzy Wyczesany" <m...@f...pl>

    W artykule news:b9l9cl$bmq$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki Piotrek z adresu <p...@p...fm> napisał:
> [...]
    > fundusz inwestycyjny itp) kwote 10tysiecy na 6 miesiecy (;)) zebym
    > sie nie martwil po wakacjach ze nie bede mial za co studiowac;)

    najlepiej w siebie, a po kilku latach to te byc moze roczne odsetki/zysk
    bedziesz w dzien zarabial

    JW

  • 10. Data: 2003-05-11 22:42:52
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > Nie znajdziesz dzisiaj banku, który dawał by lepsze oprocentowanie niz
    SKOKi.

    Ale fundusze _mogą_ dać znacznie więcej. O ile ktoś chce ryzykować.

    Pozdrawiam,
    Washko