  • 11. Data: 2003-12-07 21:07:29
    Temat: Re: Re: Re: [vwbank] Minusy konta e-direct
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "SunWoj" <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:2457tvsoim8fdnebjoivi4p9uhlu69iptu@4ax.com...

    > juz to zrobilem zanim odpowiedziales! i wcale nie w 3 minuty tylko
    > dluzej nim do tego konta znalazlem TOiP... dlatego wczesniej pytalem o
    > to... i nie jestem leniem :)

    TOiP jest jedna...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 12. Data: 2003-12-08 12:13:32
    Temat: Re: [vwbank] Minusy konta e-direct
    Od: z...@p...onet.pl

    > O kurcze! Dobrze wiedziec. A juz rozwazalem przeniesienie rozliczen z
    > Lukasa... (tam mozna na kilkaset lat w przod :))

    Ja, mimo tej niedogodności, już przeniosłem płatności, zostawiwszy w Lukasie
    dwie ostatnie raty, które system VWB mi odrzucił. Do czasu ich ew. realizacji
    mam nadzieję na wydłużenie okresu zleceń przynajmniej do 12 miesięcy - to
    praktycznie załatwiło typowe potrzeby.

    Może dobrze by było zainicjować lobbing (ostatnio modny w RP) w tej
    sprawie? ;)))

  • 13. Data: 2003-12-08 12:13:35
    Od: z...@p...onet.pl

  • 14. Data: 2003-12-08 12:43:22
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia 8 Dec 2003 13:13:35 +0100, z...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    >praktycznie załatwiło typowe potrzeby.
    >
    >Może dobrze by było zainicjować lobbing (ostatnio modny w RP) w tej

    Tak czytam te Panow narzekania, jakoby VW nie pozwalal na dalekie,
    przyszle terminy zlecen. I przyznam szczerze, byc moze jest jakas
    specyfika w Panow przypadku - ale zupelnie tego nie rozumiem. Ja na
    przyklad skladam zlecenia na platnosc energii na caly rok z gory, i
    jest OK. Mysle, ze podobnie jest i z platnosciami wspomnianymi wyzej.
    Przeciez nic sie nie zmienia, ani platnik, ani tytul platnosci, ani
    tez kwota, wiec coz szkodzi wystawic zlecenie powtarzalne z okreslona
    data zakonczenia? A nawet i bezterminowe byle pamietac za rok czy za
    dwa lata albo i dluzej, zeby go wreszcie zakonczyc?

    --
    Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
    do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}

  • 15. Data: 2003-12-08 14:18:24
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    s...@4...com,
    A_Zet <a...@p...onet.pl>:

> [...]
    > data zakonczenia? A nawet i bezterminowe byle pamietac za rok czy za
    > dwa lata albo i dluzej, zeby go wreszcie zakonczyc?

    Mam troche platnosci corocznych. A terminy z wyprzedzeniem wieloletnim
    przydaja sie do chwilowego zachowania przydatnych zlecen, aby nie zginely z
    aktywnych i posortowaly sie odpowiednio.

    --
    Robert

  • 16. Data: 2003-12-08 15:33:56
    Od: z...@p...onet.pl

    s...@4...com,
    A_Zet <a...@p...onet.pl>:

    > Tak czytam te Panow narzekania, jakoby VW nie pozwalal na dalekie,
    > przyszle terminy zlecen. I przyznam szczerze, byc moze jest jakas
    > specyfika w Panow przypadku - ale zupelnie tego nie rozumiem

    Jakaż tam specyfika ;) Próbuj, proszę, założyć np. zlecenie jednorazowe z
    wyprzedzeniem >6-miesięcznym :)

    > Ja na przyklad skladam zlecenia na platnosc energii na caly rok z gory, i
    > jest OK.

    Widocznie masz stałe okresy płatności, wówczas *może* być OK. U mnie ostatnia
    płatność występuje z okresem 1-miesięcznym, w odróżnieniu od reszty: 2-
    miesięcznych. Ponadto - pierwsza płatność jest różna kwotowo od pozostałych -
    tak więc zlecenie 'stałe-powtarzalne' nie nadaje się w takich przypadkach.

> [...]
    > Przeciez nic sie nie zmienia, ani platnik, ani tytul platnosci, ani
    > tez kwota, wiec coz szkodzi wystawic zlecenie powtarzalne z okreslona

    J.w.

    > A nawet i bezterminowe byle pamietac za rok czy za
    > dwa lata albo i dluzej, zeby go wreszcie zakonczyc?

    Też w opisanym przypadku nie przydatne w praktyce...

  • 17. Data: 2003-12-08 16:27:00
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    Dzieki za wszelkie wyjasnienia ;-)

    Jeszcze tylko jedno pytakno, na ktore prosilbym krotkie odpowiedzi. Wedlug
    Was, ktory bank ma ciekawsza (czyli w sumie tansza, zawierajaca wieksza
    ilosc produktow (karty, kredyty itd), latwiejszy dostep) oferte, mBank czy
    VW?

    pzdr,
    michal

  • 18. Data: 2003-12-08 16:59:00
    Od: z...@p...onet.pl

> [...]
    > ilosc produktow (karty, kredyty itd), latwiejszy dostep) oferte, mBank czy

    Dla mnie - mBank.

  • 19. Data: 2003-12-09 11:05:37
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Michał <m...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Wedlug Was, ktory bank ma ciekawsza (czyli w sumie tansza,
    > zawierajaca wieksza ilosc produktow (karty, kredyty itd), latwiejszy

    mBank. Ale z zapowiedzi VW Banku wynika, ze chce mocno zaatakowac w
    przyszlym roku.
    Z planowanych innowacji na przyszly rok, pojawi sie karta VE Business,
    uslugi SMS (klienci indywidualni i biznesowi - zapewne to bedzie to jak mam
    strzelac:
    http://www.bluemedia.pl/index.php?ddf1cbe8a24d70507c
    92433c3e0c5d5d_cD01NDQ3NjhfcGE9NDkw
    ,centra finansowe oraz posrednictwo w zakresie kredytow dla klientow
    indywidualnych.
    Zdaje sie tez, chociaz nie jestem pewien, ze cos byla mowa o nowym
    systemie...