    From: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: uwazajcie na faktury z TPSA - pomieszali adresy
    Date: Sat, 4 Jan 2003 20:36:17 +0100

    Użytkownik "Nicek" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:3E17308B.1606D7F3@gazeta.pl...

    > Zgadza się, ale nie mam zamiasru płacić za zmianę w przelewie
    > zdefiniowanym tylko dlatego, że tepsa miała widzimisię zmienić sobie
    > numerki. Będę płacił po staremu, a oni niech już się martwią. Co mnie to
    > obchodzi, że u nich zmiana rejonu musi oznaczać zmianę numeru konta? Co
    > mnie w ogóle obchodzi zmiana rejonu?

    Co cie obchodzi? tylko tyle, ze twoje wplaty moga (a pewnie za chwile musza)
    wpadna na konto "do rozliczenia" i to ty bedziesz musial kazdorazowo
    udawadniac (po odcieciu linii ofkors :-), ze zaplaciles...

    Na kazdej fakturze masz na 100 % podany numer rachunku bankowego i, uwierz,
    za kazdym razem moze byc inny...

    Swojego czasu taki eksperyment na zywym organizmie wykonywal Aster City, ale
    szybko im przeszlo, co nie znaczy, ze tepsy na to nie stac :-)

    M.