  • Data: 2016-01-21 09:53:24
    Temat: Re: upaństwowienie komorniczenia
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    >Ja się nie znam.
    >Z mojego własnego skromnego doświadczenia w obecnym systemie istnieje
    >układ sąd - komornik polegający na tym, że sąd robi wszystko, żeby
    >dłużnik nie miał możliwości zapłacenia inaczej niż za pośrednictwem
    >komornika. Czyli duuużo drożej.

    Hm, wszystko jak wszystko - w koncu dluznik mogl zaplacic w ogole bez
    sadu.
    W zaleznosci od wierzyciela - mogl i w sadzie proponowac odpowiedni
    uklad.

    Ale pewnie sie wcale nie stawil ... czasem nie z wlasnej winy, albo
    czesciowo nie z wlasnej ...

    Za to jak widac po sprawie pewnego traktora - uklad istnieje i to na
    roznych poziomach.

    J.