  • Data: 2016-01-21 10:27:06
    Temat: Re: upaństwowienie komorniczenia
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-21 o 10:24, ąćęłńóśźż pisze:
    > Niestety masz rację, i uważam, że powinna nastąpić jak najszybsza zmiana w
    kierunku:

    > * dłużnik powinien być informowany przez sąd o złożeniu wniosku o nadanie klauzuli
    wykonalności;
    > * dłużnik powinien być informowany przez sąd o nadaniu klauzuli wykonalności;
    > * sad powinien - uwaga bardzo trudne słowo u "trzeciej władzy" - pomysleć, jeżeli
    dłuznik, a być może "dłużnik", nie odbierze korespondencji.

    > -----
    komornik polegający na tym, że sąd robi wszystko, żeby dłużnik nie miał możliwości
    zapłacenia inaczej niż za pośrednictwem komornika.

    Przede wszystkim dłużnik (jeśli zapłacił) powinien wiedzieć, że może
    pozbawić tytuł wykonawczy wykonalności.

    --
    Liwiusz