  • 1. Data: 2004-09-19 11:14:31
    Temat: umowa o kartę w BPH
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    czy ktoś wie jak jest w BPHu rozwiązany problem podpisywania umów o korzystanie
    z karty płatniczej? w piątek w oddziale nie potrafili mi nic powiedzieć na ten
    temat, stwierdzili, że jeżeli coś będzie trzeba podpisywać to pewnie przyjdzie
    info listowne z centrali.

    pozdr
    nod

  • 2. Data: 2004-09-19 14:47:40
    Temat: Re: umowa o kartę w BPH
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    nod napisał(a):

> [...]
    > temat, stwierdzili, że jeżeli coś będzie trzeba podpisywać to pewnie przyjdzie

    Dokładnie tak. Przyjdzie liścik z centrali

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-09-20 11:12:04
    Od: "Al501" <a...@i...net.pl>

    >korzystanie
    >ten
    >przyjdzie
    >
    >Dokładnie tak. Przyjdzie liścik z centrali

    Tak z podpisami skserowanymi :) a nie w oryginale
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2004-09-20 11:42:28
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-09-20, Al501 <a...@i...net.pl> wrote:

    > Tak z podpisami skserowanymi :) a nie w oryginale
    Tak ..a ja zabrałem pisemka i powiedziałem, że kserowek nie podpiszę.
    Pani w oddziale wzieła z półeczki takie same pisemka wypełniła, zaniosła
    ktoś podpisał ja podpisałem i poszło :)

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 5. Data: 2004-09-20 16:27:12
    Od: Artur Czeczko <a...@c...mrowisko.one.pl>

    Marcin Jurczuk wrote:

    > Tak ..a ja zabrałem pisemka i powiedziałem, że kserowek nie podpiszę.
    > Pani w oddziale wzieła z półeczki takie same pisemka wypełniła, zaniosła
    > ktoś podpisał ja podpisałem i poszło :)

    Mówisz, że pisemko nie było podpisywane przy Tobie i nie sprawdziłeś
    tożsamości osoby, która to podpisywała? No to w takim razie jaka
    to różnica?

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 6. Data: 2004-09-20 17:50:56
    Od: Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl>

    Dnia pon, 20 wrz 2004 at 16:27 GMT,
    Artur Czeczko <a...@c...mrowisko.one.pl> napisał(a):

    > Mówisz, że pisemko nie było podpisywane przy Tobie i nie sprawdziłeś
    > tożsamości osoby, która to podpisywała? No to w takim razie jaka
    > to różnica?

    Pani Gieniu niech pani zostawi to wiadro, pani podpisze. Przeszedł taki
    .... Powinni wpuszczać tylko w krawatach, klient w krawacie jest mniej
    awanturujący sie .....

    MSPANCnie

    --
    Jurek

    "Free time? Is this some to eat?"

  • 7. Data: 2004-09-21 05:46:58
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-09-20, Artur Czeczko <a...@c...mrowisko.one.pl> wrote:

    > Mówisz, że pisemko nie było podpisywane przy Tobie i nie sprawdziłeś
    > tożsamości osoby, która to podpisywała? No to w takim razie jaka
    > to różnica?

    Ależ sprawdzałem - kierownik odziału obsługa klientów indywidualnych ..
    Jakoś tak..postawiła też pieczątkę swoją z imieniem..

    Dokładnie to musiałbym zerknąć na umowę :)

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE