  • 1. Data: 2002-10-24 21:07:54
    Temat: umorzenie kredytu studenckiego
    Od: " kate" <k...@N...gazeta.pl>

    jakie są warunki umorzenia kredytu dla studenta?

  • 2. Data: 2002-10-25 08:07:21
    Temat: Re: umorzenie kredytu studenckiego
    Od: "zubu" <z...@p...fm>

    musisz udowodnic trwale kalectwo ktore uniemozliwia ci podjecie pracy
    albo (troche bardziej optymistycznie)
    do tej pory bylo tak, ze jakis procent najlepszych studentow mialo umarzany
    kredyt - srednia min. 5.0 - ale to zalezy od tego jakich kujonow masz na
    roku
    nie jestem sure for sure ale to bylo okolo 5% studentow

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2002-10-25 19:20:55
    Od: g...@p...gazeta.pl

    > musisz udowodnic trwale kalectwo ktore uniemozliwia ci podjecie pracy
    Podanie (udokumentowane) do MENiS-u
    > do tej pory bylo tak, ze jakis procent najlepszych studentow mialo umarzany
    > kredyt
    Nadal tak jest- najlepszych 5% studentów danej u c z e l n i ma umarzane 20%
    kapitału. Czyli możesz mieć 5,0 i się nie załapać, albo mieć mniejszą średnią i
    się załapać-wszystko zależy od tego jak bardzo uczyli się ludzie na roku.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2002-10-25 19:31:14
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:14ed.0000044a.3db99997@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

> [...]
    > umarzane 20% kapitału. Czyli możesz mieć 5,0 i się nie załapać, albo
    > mieć mniejszą średnią i się załapać-wszystko zależy od tego jak

    I w większym stopniu od tradycji oceniania na różnych kierunkach i
    wydziałach - czy istnieje tradycja dawania dobrych, czy złych ocen.

  • 5. Data: 2002-10-25 19:34:01
    Od: g...@p...gazeta.pl

    > I w większym stopniu od tradycji oceniania na różnych kierunkach i
    > wydziałach - czy istnieje tradycja dawania dobrych, czy złych ocen.

    Tyż prawda (oj na Polibudzie we Wrocławiu nie rozpieszczali z tymi piątkami
    ;-)))

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2002-10-25 19:50:23
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:14ed.00000452.3db99ca8@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > Tyż prawda (oj na Polibudzie we Wrocławiu nie rozpieszczali z tymi
    > piątkami ;-)))

    Co prawda zawsze się znajdą cenne osobniki nie podporządkowujące się
    tradycjom, ale niestety na średnią z definicji mało to wpływa :)

  • 7. Data: 2002-10-25 22:33:21
    Od: "spa-wn" <s...@w...pl>

    Użytkownik <g...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Nadal tak jest- najlepszych 5% studentów danej u c z e l n i ma umarzane
    20%
    > kapitału.

    oj to porazka...

    bedac na elektronice trudni przebic kogos na wypoczynek i turytystyka....

    spa-wn

  • 8. Data: 2002-10-26 05:22:34
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:apchnn$7hh$1@news.tpi.pl, spa-wn wrote:

    > bedac na elektronice trudni przebic kogos na wypoczynek i
    > turytystyka....

    Nie chwaląc się, mnie się udawało, ale to było wieeele lat przed kredytami
    studenckimi ;)