eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankitoken sprzętowy dla klienta indywidualnego › Re: token sprzętowy dla klienta indywidualnego
  • Data: 2016-02-27 18:02:13
    Temat: Re: token sprzętowy dla klienta indywidualnego
    Od: janek z pola <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MarcinF wrote:

    > W dniu 2016-02-25 o 08:58, J.F. pisze:
    >
    >> Karty byly tanie. No i sie zuzywaly.
    >
    > W obu przypadkach termin ważności służy również bezpieczeństwu.
    >
    >> No to przeciez wysylaja przypomnienie po kilku latach, a klient wie, na
    >> czym mu zalezy.
    >> I mozna napisac "slaba bateria".
    >
    > Nie każdy klient nie chce szukać baterii w sklepie,
    > płacić za nią, ani jej wymieniać.
    > A bank woli dopłacić trochę więcej i nie tracić klientów,
    > którzy nie chcą wymieniać baterii, i nie mieć całej masy
    > problemów z klientami wymieniającymi baterie lub co gorsza
    > zapominającymi o tym.

    Z technicznego punktu widzenia wymiana baterii w tokenie sprzętowym jest
    niemożliwa. Taki token opiera się na zliczaniu czasu - nie można w nim po
    prostu wyjąć baterii nawet na moment i założyć od nowa, ponieważ wówczas
    całe liczenie czasu przestaje mieć ciągłość i token będzie miał po prostu
    zły czas i będzie wskazywał inny kod niż powinien.

    --
    Wysłane z pola.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1