  • 1. Data: 2002-07-15 15:43:11
    Temat: telepekao
    Od: Peptulis Amargolis <p...@i...pwr.wroc.pl>

    czesc,

    co sadzicie o telepeko w banku pekao sa?

    Chodzi generalnie o konto na firme, gdzie najlepiej zalozyc konto przy
    zalozeniach nastepujacych:

    - nie duze oplaty (lub ich brak) za prowadzenie
    - przelewy do zus i us
    - karta do bankomatowa/platnica
    - wyciagi bez problemu drukowane z komputera
    - kredyt w rachunku (obrotowy)
    - przelewy zagraniczne - opcja
    - subkonto w walucie. - opcja

    z gory dziekuje za pomoc

    Pepto

    p.s. prosilbym takze na priv (usun USUN w adresie)

  • 2. Data: 2002-07-15 17:14:37
    Temat: Re: telepekao
    Od: "hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl>

    Uzytkownik "Peptulis Amargolis" <p...@i...pwr.wroc.pl> napisal:

    > co sadzicie o telepeko w banku pekao sa?

    Lepiej sie w to dziadostwo nie pakuj... :-\

    hosi

  • 3. Data: 2002-07-15 19:22:55
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com>

    Użytkownik "Peptulis Amargolis" <p...@i...pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zalozeniach nastepujacych:
    >
    > - nie duze oplaty (lub ich brak) za prowadzenie

    nie jest najgorzej

    > - przelewy do zus i us

    są predefiniowane formatki - jest to wygodne

    > - karta do bankomatowa/platnica

    ujdzie, choć pewnie są lepsze

    > - wyciagi bez problemu drukowane z komputera

    bez potwierdzenia? Takie są nieprzydatne w urzędach. A te wysyłane pocztą są
    pozbawione istotnych danych - to IMO skandal i bezczelność.

    > - kredyt w rachunku (obrotowy)

    dają, ale formalności huk, i to za każdym razem, gdybyś chciał podnieść limit.
    Dlatego w innym banku mam 3x większy limit niż w Telepekao. Ale i tak koszmarne
    odsetki - niezbyt się opłaca.

    > - przelewy zagraniczne - opcja

    ???

    > - subkonto w walucie. - opcja

    Ni ma.

    Poza tym Telepekao jest dość szybkie i wygodne - ale gdybym był mniej leniwy,
    tobym szukał czegoś lepszego
    T.

  • 4. Data: 2002-07-15 20:41:29
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    p...@i...pwr.wroc.pl (Peptulis Amargolis) wrote in
    <5c35jukfu238hri91ot7ing52u0r9iool9@
    4ax.com>:

    /ciach.../

    >co sadzicie o telepeko w banku pekao sa?

    Jesli chodzi o obsluge rachunku przez Internet - jest O.K.
    Poczytaj archiwum grupy...

    W.

  • 5. Data: 2002-07-15 22:40:27
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jesli chodzi o obsluge rachunku przez Internet - jest O.K.
    > Poczytaj archiwum grupy...

    A ja ptzy tych zalozeniach nie wiem czy nie lepszy Multibank

  • 6. Data: 2002-07-16 04:09:13
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Peptulis Amargolis wrote:

> [...]
    > zalozeniach nastepujacych:
    >
    > - nie duze oplaty (lub ich brak) za prowadzenie

    OK

    > - przelewy do zus i us

    OK

    > - karta do bankomatowa/platnica

    brak

    > - wyciagi bez problemu drukowane z komputera

    Chiba ni (chociaż Erę da się zapchać print screenem)

    > - kredyt w rachunku (obrotowy)

    zapomnij

    > - przelewy zagraniczne - opcja

    zapomnij

    > - subkonto w walucie. - opcja

    zapomnij

    Odpowiedzi Tomka Nowickiego dotyczą rachunku dla osób fizycznych:-(

    pzdr

    Tomek

  • 7. Data: 2002-07-16 07:13:38
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 15 Jul 2002 17:43:11 +0200, Peptulis Amargolis

    >czesc,
    >
    >co sadzicie o telepeko w banku pekao sa?
    >
    >Chodzi generalnie o konto na firme, gdzie najlepiej zalozyc konto przy
    >zalozeniach nastepujacych:

    Jesli to DG albo SC to proponuje zebys zapoznal sie z oferta Multi

    >- nie duze oplaty (lub ich brak) za prowadzenie

    9zl/mc

    >- przelewy do zus i us

    ZUS jest, do US jeszcze oddzielnej formantki nie ma ale na razie mozna
    jeszcze przelewac starym sposobem.

    >- karta do bankomatowa/platnica

    jest - VE

    >- wyciagi bez problemu drukowane z komputera

    jak sie ustawi wydruk na poziomo to sa, chodziaz moze nie wyglada to
    idealnie.

    >- kredyt w rachunku (obrotowy)

    Jest odnawialny w rachunku, jest obrotowy, inwestycyjny.
    Oczywiscie troche formalnosc tu jest i nie kazda firma kredyt
    dostanie.

    >- przelewy zagraniczne - opcja

    sa

    >- subkonto w walucie. - opcja

    Sa rachunki w EUR i USD
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 8. Data: 2002-07-16 11:14:47
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik > co sadzicie o telepeko w banku pekao sa?

> [...]
    > - przelewy do zus i us
    > - karta do bankomatowa/platnica
    > - wyciagi bez problemu drukowane z komputera

    Moze ktos moze polecic inny bank z podobnymi opcjami ???

    Jakie sa roznice?

    Oliwia

  • 9. Data: 2002-07-16 14:24:51
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Odpowiedzi Tomka Nowickiego dotyczą rachunku dla osób fizycznych:-(

    Oj, rzeczywiście - chodziło o firmę - dlatego mam oba i się jakoś uzupełniają.
    Firmowe jest dużo gorsze, niż osobiste. No, ale przecież u nas stawia się na
    rozwój gospodarczy, aktywne zwalczanie bezrobocia i ograniczanie długu
    publicznego :)
    T.

  • 10. Data: 2002-07-17 10:38:16
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w
    wiadomości news:9ih7ju80fc9l9ioo4akhnhcngmjeqeebdc@4ax.com...

    > sa

    > Sa rachunki w EUR i USD

    W raamch Telepekao24? To jakaś nowość chyba???

    BaLab