  • 1. Data: 2002-07-15 14:41:40
    Temat: Oekao SA -- kolejny PLUS
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    ten list poświęcam szczególnie tym marudom z Zabrza, które twierdzą,
    że Pekao SA ma złe warunki w placówkach.

    Otóż pojechałem dzisiaj rowerkiem do oddziału na 1 Maja. Postawiłem
    rowerek koło bankomatu, już cały w strachu, że mnie ochrzanią za to. A
    tu się okazuje, że miła pani stwierdziła: ,,Trzeba było do środka
    wjechać, miałby pan na oku!''. Przyjęła mnie równie miło, pomogla mi
    załatwić sprawę karty Mastercard. Obiecałem jej zadzwonić z numerem,
    ale zapomniałem (starość nie radość). Więc ona sama zadzwoniła,
    doradziła, mile wyraziła życzenia, że może jednak moja sytuacja
    finansowa się polepszy i na razie mam nie rezygnować z karty, bo i tak
    mam czas jeszcze do września.

    Była prawdziwie miła, a nie wyuczony automat z mLinii i innych takich.

    Tak więc nie opowiadajcie mi, zwłaszcza ludzie z Zabrza, że Pekao SA
    ma kolejki w oddziałach i złą obsługę!

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)