  • Data: 2007-05-15 13:43:10
    Temat: Re: techniki sprzedaży
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jurek napisał(a):

    > No dobrze, to są Twoje doświadczenia. Ale w temacie chciałem poruszyc inny
    > temat, a mianowicie technik sprzedaży, technik perswazji - nie tylko produktów
    > bankowych, ale również chodzi mi o zwroty przydatne w rozmowach międzyludzkich.

    Moim zdaniem trzeba byc CZLOWIEKIEM a nie go udawac.
    W cywilizowanych krajach doradcy czesto sa dopasowywani do klientow
    po co ci wiedziec ze "biznesmen" lubi jak sie do niego ciagle powtarza
    PROSZE PANA. Trafisz na nastoletke gwiazde muzyki "wszelakiej" i sie
    obrazi jak nazwiesz ja Pania. IMHO dobry doradca szybko dostosuje sie do
    stylu klienta a jak klient powie "o to mi chodzilo" albo "pan mnie
    rozumie" to mozna otwierac szampana. Procedury ZABIJAJA kreatywnych
    doradcow. Ja rozumiem ze szary Kowalski
    ciemny jak tabaka w rogu lubi jak doradca bedzie mowil do niego nie
    zrozumiale i pewnie lansowal swoje tezy, ale to tylko czas
    transformacji, potem za cos takiego doradca straci klienta.
    Klient musi zrozumiec usluge i musi byc jej pewien a jesli bedzie jej
    bronil na "grupie dyskusyjnej" to hooho, dzis jednak czesto mysli sie o
    prowizji i zlapaniu klienta najlepiej na polise na 30 lat zeby sie nie
    wylgal. Pokaz mi doradce ktory powie "nigdy pan nie inwestowal i nie
    zna pan akceptacji na straty zainwestujmy bezpiecznie z mowliwoscia
    wyjscia i rezygnacji gdyby pan mial inne zdanie i nie wytrzymywal z 5%
    strata" Lepiej mu jednak sprzedac Skandie , Aegona na 30 lat.