  • Data: 2020-05-19 16:16:56
    Temat: Re: tarcza - przelewy są realizowane czy nie są?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "cef" 5ec3dd6e$0$524$6...@n...neostrada.pl

    > Ale jeszcze nie dorosłem do tego, żeby zażądać
    > odsłuchania tych taśm i przykładnego ukarania tego informatora.

    Dawno przerosłem ten moment -- ZUS można
    zlikwidować etapami:
    - najpierw przekazać emerytury bankom
    (emerytury byłyby dokładnie takie same,
    ale koszt obsługi emerytur byłby niższy)
    - następnie przekazać renty chorobowe
    ubezpieczycielom komercyjnym
    (na razie polskie państwo utylizuje chorych)
    - resztki ZUSowej działalności zagospodarować
    różnie: zlikwidować, przekazać, przekształcić...

    W mych eksperymentach myślowych idę znacznie dalej,
    do świata jednocześnie:
    - pozbawionego i rent (chorobowych, socjalnych
    i wszelkich innych) i emerytur, i innych świadczeń
    wyliczanych dziwnymi (bo niejasnymi) metodami
    - i oferującego świadczenia korzystniejsze od
    wszelkich ww. świadczeń (korzystniejsze i dla
    świadczeniobiorców, i dla podatników...)

    Czy można karać informatorów z ZUS? IMO w obecnej
    sytuacji (technicznej, organizacyjnej, prawnej,
    moralnej...) nie można. Można nagradzać (płacić
    pensje, premie, nagrody, dodatki itp.) i chwalić,
    gdyż pracownicy ZUS pełnią ważne funkcje państwowe
    i opiekują się potrzebującymi...

    -=-

    Przed karaniem ZUSowych informatorów trzeba
    zrezygnować z nadmiaru narodowej hipokryzji...

    Na razie (polski i niepolski) przeciętniak wie,
    że ZUS jest zły, ale łudzi się nadzieją czerpania
    korzyści z tego zła... Nie pracownicy ZUS są źli,
    lecz złe jest społeczeństwo konstruujące ZUS...

    W lepszej rzeczywistości ww. informatorzy mogliby być
    bardzo dobrymi ludźmi, pełniącymi bardzo dobrze swe
    obowiązki i wzbogacającymi społeczeństwu płacące
    tymże informatorom...

    -=-

    Jeśliś wskoczył między wrony -- musisz krakać jak i one.

    Czy jakoś podobnie...

    -=-

    Przed II wojną św. i podczas tej wojny Niemcy zawzięcie tępili
    żydów/Żydów a później kochali... To kwestia wychowania...

    (na Krymie tępili głównie Żydów, żydów pomijając?...)

    Można było wymordować Niemców -- lub wychować...
    Jednych (Himmlera czy Eichmanna) trzeba było ukatrupić, lecz
    innych (Einsteina) nagrodzić a jeszcze innych wychować...

    --