  • Data: 2020-05-18 23:41:17
    Temat: Re: tarcza - przelewy są realizowane czy nie są?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "cef" 5ec2b11e$0$17344$6...@n...neostrada.pl

    > Czekam teraz na info co z kwietniem, ale skoro za marzec
    > przysłali konkretną informację, że umorzyli tyle i tyle
    > złotych (takiej pomocy udzielono) to, myślę, że za
    > kwietniowe deklaracje się wezmą dopiero jak minie
    > termin ich składania

    Z marcem wyjawili, że chadza im o to, [by swołocz wiedziała?...]
    byś wiedział, że oto dostałeś Pomoc Publiczną, gdyż do tej pory
    jedynie wnioskowałeś i mogłeś chełpić się w kolejnych wnioskach
    nieotrzymaniem pomocy publicznej...

    Zatem od teraz mogą zwlekać...

    -=-

    Nieraz w ZUSowej dezinformacji telefonicznej moja matka
    dostała tę samą odpowiedź -- ,,umorzenia będą i nie trzeba
    płacić!''. Akurat pod tym (umorzeniowym/morowym) względem
    telefoniczna dezinformacja nie jest himeryczna.

    --