eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankitarcza - przelewy są realizowane czy nie są? › Re: tarcza - przelewy są realizowane czy nie są?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin.stu.neva.r
    u!aioe.org!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: tarcza - przelewy są realizowane czy nie są?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <c...@g...com>
    <5ec26a8a$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ec270df$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ec27e16$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ec28c35$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Mon, 18 May 2020 16:16:59 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5ec28c35$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 24
    Message-ID: <5ec298dc$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.53.118.49
    X-Trace: 1589811420 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 555 80.53.118.49:54115
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2038
    X-Received-Body-CRC: 272419781
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:651321
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-05-18 o 15:23, Robert_DF pisze:
    > W dniu 18.05.2020 o 14:22, J.F. pisze:
    >
    >> Szczegolnie jak w ZUS urzednicy pracuja zdalnie i nie sa pod telefonem :)
    >>
    >> J.
    >>
    > też pracuję zdalnie i tel. mam przekierowany, jak klient dzwoni to nawet
    > nie wie, że mnie fizycznie w biurze nie ma
    >
    > być może ZUS również tak ma?

    ZUS już od dawna ma tak, że może do Ciebie zadzwonić
    (choć tego nie robi) a Ty nie możesz zadzwonić do niego.
    A teraz nawet centralki przełączyli na informację z tym numerem
    infolinii - a tam się raczej trudno dodzwonić.
    Mam teraz do wyjaśnienia sprawę nie związaną z koronawirusem, tylko
    jakieś nieścisłości z zasiłkami i nie da się nic załatwić.
    Chyba wyślę zwykłą pocztą coś.

    PS
    Najgorszy jest w tym całym koronawirusowym zamieszaniu brak informacji.
    Bo niby wnioski poskladane, ale nie wiadomo jakie decyzje.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1