  • Data: 2020-05-17 17:37:05
    Temat: Re: tarcza - przelewy są realizowane czy nie są?
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-05-17 o 11:41, Marek pisze:

    > Najwyraźniej realizuje, w czwartek skladałem wniosek, w piątek po
    > południu dostałem decyzję o przydzieleniu kasy, w poniedziałek ma przyjść.

    I tak i NIE

    Córka - firma zatrudniająca ok 50 pracowników
    dostała fundusze - chyba te ze środków unijnych

    Zona - tzw. mikroprzedsiębiorca, dostała od ZUS
    tzw. postojowe i zwolnienie ze składek
    Natomiast wnioski złożone do WUP ( DKDG oraz PKDG)
    dalej bez odpowiedzi pozytywnej czy negatywnej - złożone 24.04

    Z tego co paplali ostatnio w TVN ponoć najgorzej jest w W-wie
    a w innych miastach - w zależności od mocy przerobowych Urzędów Pracy