    From: k...@z...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: tak jak mBank ale zagranica
    Date: 2 Oct 2002 10:53:40 +0200

    > o ile moge z polskiego konta chociazby wirtualnej karty mbanku cos przelac
    > na inne konto zagraniczne (platnosci online), o tyle niestety nic nie moze
    > bezposrednio na moj rachunek wplynac PO NORMALNYCH CENACH (a nie takich jak
    > chociazby Western Union - to sie w ogole nie kalkuluje). Polska nie jest
    > uwzgledniana w serwisach takich jak Paypal, czy BillPoint (w tym drugim
    > tylko w roli kupujacego)
    > konto zagraniczne znioslo by chociazby to ograniczenia

    ten bank wydawał się "fajny":
    http://www.bbbank.de/Database/webgate/WGBBBankt.ns4/
    docs/KondKontoservice

    ale jak spytałem ich o warunki otrzymałem odpowiedź:

    "Sehr geehrter Herr Zwiruk,

    Ihre Mitteilung haben wir erhalten, vielen Dank.

    Die Eröffnung eines Girokontos bei der BBBank eG ist nur möglich, wenn
    der Kontoinhaber über eine unbefristete Aufenthaltserlaubnis ( in
    Deutschland ) verfügt und auf dem Konto ein regelmässiges monatliches
    Gehalt eingeht.

    Gerne senden wir Ihnen die Unterlagen zur Kontoeröffnung zu, wenn die
    o.g. Voraussetzungen gegeben sind. Bitte geben Sie uns hierüber kurz
    Bescheid."

    dla tych co nie rozumieją: musisz posiadać (stałe) pozwolenie na pobyt.
    no i stałe wpływy - ale to mniej ważne,
    czyli szukamy dalej ??

    Karol Żwiruk