  • 1. Data: 2002-02-10 19:21:25
    Temat: tajemnicze przelewy w mBanku
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    właśnie przeglądam moją historię rachunku i widzę dziwne zjawisko:

    Tytuł operacji:

    UZN.SYBIR ZLEC.TOMASZ xxxxxxxMATEJKI 2 00-000 YYYY
    YYYYYYYYTYT.LSNIENIE DATA DOK.02.02.2002

    Nazwa/imię i nazwisko nadawcy

    klient oddzialu 11400000 BRE BANK

    Oczywiście w polu ,,tytułem'' xxxxx i yyyyy są wypełnione nazwiskiem
    oraz miejscowością...

    Co o tym sądzicie? Czyżby echo tragicznego sybiru miało uderzać w
    klientów mBanku?
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2002-02-11 09:31:04
    Temat: Re: tajemnicze przelewy w mBanku
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > Co o tym sądzicie? Czyżby echo tragicznego sybiru miało uderzać w
    > klientów mBanku?

    Ale cóż w Ciebie uderzyło? :-)
    Miały przyjść te piniądze - nie miały? Przyszły - nie przyszły? :-)

    K. Kowalski

  • 3. Data: 2002-02-11 11:26:29
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Feb 2002 10:31:04 +0100, "Krzysztof Kowalski"
    <k...@b...pl> wrote:

    >Ale cóż w Ciebie uderzyło? :-)

    W tym wypadku na szczęście przyszło imię i nazwisko oraz tytuł, tyle,
    że w polu ,,tytułem'', więc odnajdę od kogo to i za co, ale martwi
    mnie, że robi się bałagan i następnym razem mogę nie dojść za co to
    kasa.

    >Miały przyjść te piniądze - nie miały? Przyszły - nie przyszły? :-)

    No więc miało przyjść więcej przelewów, bo brałem udział a kilku
    aukcjach i warto wiedzieć za co to i od kogo. Tym razem w sumie nie
    jest źle, ale martwi mnie to, że działa to tak dziwnie.

  • 4. Data: 2002-02-11 13:11:57
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    > No więc miało przyjść więcej przelewów, bo brałem udział a kilku
    > aukcjach i warto wiedzieć za co to i od kogo. Tym razem w sumie nie
    > jest źle, ale martwi mnie to, że działa to tak dziwnie.

    Problem faktycznie się pojawi z tytułem takiego przelewu. Pytanie co się
    stanie ze 140-znakowym tytułem przelewu Sybirowego do mBanku.

    K. Kowalski