  • 1. Data: 2002-02-10 20:40:52
    Temat: Czy ktoś ma plik z wypowiedzeniem umowy Inteligo?
    Od: <b...@f...art.pl>

    Czy mógłbym kogos prosic o plik z formularzem wypowiedzenia umowy o konto z
    Inteligo, bo czekam, czekam i nic, a chcialbym miec juz to z głowy.
    Będe bardzo wdzięczny za pomoc.
    Bukowski

  • 2. Data: 2002-02-10 21:02:32
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    <b...@f...art.pl> wrote in message
    > Czy mógłbym kogos prosic o plik z formularzem wypowiedzenia umowy o
    konto z
    > Inteligo, bo czekam, czekam i nic, a chcialbym miec juz to z głowy.
    > Będe bardzo wdzięczny za pomoc.

    Tutaj chyba coś jest:
    http://e-mopi.com/inteligo/wozk.pdf

    Kamil
    c...@h...pl

  • 3. Data: 2002-02-10 21:12:32
    Od: <b...@f...art.pl>

    Dzieki za szybką pomoc dla Kamila...
    ...i również
    Pozdrawiam.
    Bukowski

  • 4. Data: 2002-02-10 21:45:06
    Od: "yaneek" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik <b...@f...art.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@n...onet.pl...
    > Czy mógłbym kogos prosic o plik z formularzem wypowiedzenia umowy o
    konto z
    > Inteligo, bo czekam, czekam i nic, a chcialbym miec juz to z głowy.
    =========================
    A na coz to tak czekasz?
    Dostales powiadomienie o zmianach w Toip?:
    "[...]na podstawie paragrafu 66 "Ogólnych warunków prowadzenia
    rachunków i świadczenia usług przez Bankgesellschaft Berlin (Polska)
    S.A dla Posiadaczy Kont Inteligo" decyzją Zarządu Banku, od dnia
    15/02/2002 wprowadzamy:[...]"

    i Informacje:
    "W przypadku braku zgody na nowe "Ogólne warunki (...)" przysługuje
    Państwu prawo wypowiedzenia umowy rachunku bankowego Konto Inteligo"?
    Nie zgadzasz sie na zmiany?
    No to zajrzyj do tegoz §66 pkt 2, wez czysta kartke (moze byc w
    edytorze), przepisz go od konca (co nieco modyfikujac) i powinienes
    otrzymac cos takiego:

    kiedy................................

    kto....................................

    do kogo : ODDZIAŁ BANKGESELLSCHAFT BERLIN (POLSKA) S.A. FREDRY 6
    WARSZAWA

    Na podstawie paragrafu 66 pkt 2 "Ogólnych warunków
    prowadzenia rachunków i świadczenia usług przez Bankgesellschaft
    Berlin (Polska) S.A. dla Posiadaczy Kont Inteligo" wyrażam chęć
    odstąpienia od umowy rachunku bankowego KONTO INTELIGO
    nr..............................................

    Niniejszym również cofam zgodę i żądam zaprzestania
    przetwarzania moich danych osobowych przez Bank i Inteligo w oparciu o
    Ustawę z dnia 29 sierpnia 1997 r o ochronie danych osobowych (Dz. u.
    Nr 133, poz. 833).

    Best regards, i love you, hasta la vista baby (czytelny podpis)

    Koperta, znaczek, na poczte, polecony, wsio.

    --
    pozdrawiam
    yaneek

    PS. Dopiero teraz czekaj na rozwoj wypadkow :-)

  • 5. Data: 2002-02-10 21:49:36
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "camokiller" <c...@h...pl> wrote in message
    > <b...@f...art.pl> wrote in message
    > konto z
    >
    > Tutaj chyba coś jest:
    > http://e-mopi.com/inteligo/wozk.pdf

    A na jaki adres to się wysyła? Nie mogę znaleźć nic na stronie Inteligo, a
    na telefonie wiszę już dziesięć minut, mimo późnej pory... Hm... Wszyscy
    zamykają nieużywane rachunki? :)))

  • 6. Data: 2002-02-10 21:56:01
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl>

    > A na jaki adres to się wysyła?
    Inteligo
    ul. Wspólna 47/49
    00-684 Warszawa

    pzdr,
    Bogdan

  • 7. Data: 2002-02-10 22:09:08
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > wyrażam chęć odstąpienia od umowy

    a nie lepiej po prostu 'wypowiadam umowe'?

  • 8. Data: 2002-02-10 22:16:09
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bogdan" <b...@h...pl> napisał w
    wiadomości news:a46qbv$li5$1@news.tpi.pl...
    > Inteligo
    > ul. Wspólna 47/49
    > 00-684 Warszawa
    >
    > pzdr,
    > Bogdan

    To mi wygląda na "epidemię" :-) jak tak dalej
    pójdzie to Inteligo może przestac istnieć .... za
    jakiś miesiąc :-)))
    Sark

  • 9. Data: 2002-02-10 22:33:37
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > To mi wygląda na "epidemię" :-) jak tak dalej
    > pójdzie to Inteligo może przestac istnieć .... za
    > jakiś miesiąc :-)))

    inteligo pokazalo (niektorym osobom na tej grupie), jak skutecznie
    zorganizowac bojkot banku ...

  • 10. Data: 2002-02-10 22:52:53
    Od: "yaneek" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik bromden <b...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...gazeta.pl...

    > a nie lepiej po prostu 'wypowiadam umowe'?
    De gustibus.
    Jako sie rzeklo - jest to wariacja na temat konkretnych sformulowan
    zawartych w przywolanym §66 pkt2 regulaminu: "[...] ma on prawo
    _odstapienia_od_Umowy_ , informujac o tym Bank [...]"
    --
    pozdrawiam
    yaneek