  • 1. Data: 2004-03-16 09:19:46
    Temat: szybkie pytanie.... Inteligo
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net!!!>

    ile czasu idzie przelew miedzy dwoma rachunkami (osobnymi, roznych
    wlascicieli) Inteligo?

    --
    Tomek

  • 2. Data: 2004-03-16 09:44:48
    Temat: Re: szybkie pytanie.... Inteligo
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Tomasz Jaszowski wrote:
    > ile czasu idzie przelew miedzy dwoma rachunkami (osobnymi, roznych
    > wlascicieli) Inteligo?

    parę sekund
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-03-16 13:15:47
    Od: c...@g...pl (A.S.)

    blad napisał(a):

    > parę sekund
    > *** blad ***

    Wlasnie - BLAD. Z moich doswiadczen wynika, ze moze isc nawet tydzien.
    pzdr
    A.

  • 4. Data: 2004-03-16 13:23:02
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Użytkownik A.S. napisał:

    > Wlasnie - BLAD. Z moich doswiadczen wynika, ze moze isc nawet tydzien.
    > pzdr
    > A.

    nie piszemy o patologiach, tylko o normalnym przypadku :-)

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 5. Data: 2004-03-16 14:45:57
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "GideoN"

    > nie piszemy o patologiach, tylko o normalnym przypadku :-)

    może wysłał e-mailem a odbiorca nie czytał skrzynki pocztowej :-)
    Inteligo u siebie ma wiele różnych rodzajów przelewów
    *** blad ***