  • 1. Data: 2004-03-16 10:13:07
    Temat: szybke pytanie.... mBank :-)
    Od: "perun" <to ne je adres@bsdri.pl>

    Jak długo idzie przelew z Multibanku do mBanku?

    tia

    perun

  • 2. Data: 2004-03-16 10:20:55
    Temat: Re: szybke pytanie.... mBank :-)
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Jak długo idzie przelew z Multibanku do mBanku?

    Zazwyczaj zamyka się to w tym samym dniu - wszystko zależy od tego, o której
    go wysłałeś.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-03-16 10:32:02
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    perun <to ne je adres@bsdri.pl> wrote:

    > Jak długo idzie przelew z Multibanku do mBanku?

    Krótko.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2004-03-16 10:39:36
    Od: "perun" <to ne je adres@bsdri.pl>

    : Zazwyczaj zamyka się to w tym samym dniu - wszystko zależy od tego, o
    której
    : go wysłałeś.

    ok 14.00?
    p.

  • 5. Data: 2004-03-16 10:49:59
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > ok 14.00?

    Następnego dnia po 12.

  • 6. Data: 2004-03-16 11:20:54
    Od: "perun" <to ne je adres@bsdri.pl>

    : Następnego dnia po 12.

    thnx

  • 7. Data: 2004-03-16 13:51:54
    Od: "Gello" <g...@g...pl>

    I stala sie jasnosc...
    bo oto Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> oznajmil(a):

    > Krótko.

    powiedziałbym raczej - normalnie

    G.

  • 8. Data: 2004-03-17 18:32:58
    Od: "Michal K." <m...@x...pl>

    > Jak długo idzie przelew z Multibanku do mBanku?

    Witam, co prawda nie mam konta w Multibanku, ale Mbank>BRE idzie
    natychmiast, wiec Mbank>Multibank powinien rowniez isc natychmiast (w koncu
    to ten sam bank) - na logike oczywiscie, w praktyce moga to sprawdzic tylko
    posiadacze.

    Pozdr MiKo (VW)

  • 9. Data: 2004-03-17 18:56:40
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Michal K. wrote:

> [...]
    > natychmiast, wiec Mbank>Multibank powinien rowniez isc natychmiast (w
    > koncu to ten sam bank) - na logike oczywiscie, w praktyce moga to

    Logika nie stosuje się ;-) idzie tyle co przelewy zewnętrzne.

    posiadacz,
    Bogdan B.