  • 1. Data: 2004-03-16 08:40:09
    Temat: Re: Czy oni moga tak robic?
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "vz" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ffa98387.0403150220.20712514@posting.google.com
    > Mam takie pytanie. Swego czasu wypozyczalam auto za granica.

    W ostatnim czasie to już drugi taki post. To nie dobrze. Czy kartę masz w
    Citi może?

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 2. Data: 2004-03-16 10:08:28
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > W ostatnim czasie to już drugi taki post. To nie dobrze. Czy kartę masz w
    > Citi może?

    No własnie, bo jak to znowu Citi, to opowieści o jej legendarnym
    bezpieczeństwie można między bajki włożyć ;-) A 6,5 PLN za złudzenia
    miesięcznie to trochę IMHO za dużo ;-))))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-03-16 19:11:33
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message

    > No własnie, bo jak to znowu Citi, to opowieści o jej legendarnym
    > bezpieczeństwie można między bajki włożyć ;-) A 6,5 PLN za złudzenia
    > miesięcznie to trochę IMHO za dużo ;-))))

    To ja zapytam inaczej. ;) Czy przypadkiem nie jest to ta sama historia?
    Jesli tak to powtorzenie jej jeszcze kilka razy spowoduje, ze powstanie
    legenda jak to banki we wspolpracy z wypozyczalniami zarabiaja $ x MM na
    frodowych transakcjach ;).

    Maciej

  • 4. Data: 2004-03-16 20:35:10
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    MK napisał:

    [...]
> [...]
    > Jesli tak to powtorzenie jej jeszcze kilka razy spowoduje, ze powstanie
    > legenda jak to banki we wspolpracy z wypozyczalniami zarabiaja $ x MM na

    Taaa i jeszcze jakiś dziennikarzyna wywącha w archiwum grupy te posty i
    napisze artykuł o megaprzekrętach ;-)

    K.

  • 5. Data: 2004-03-16 21:49:00
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    MK wrote:

    > To ja zapytam inaczej. ;) Czy przypadkiem nie jest to ta sama historia?

    Raczej ta sama wypożyczalnia ;-)

    > Jesli tak to powtorzenie jej jeszcze kilka razy spowoduje, ze powstanie
    > legenda jak to banki we wspolpracy z wypozyczalniami zarabiaja $ x MM na
    > frodowych transakcjach ;).

    O ile to nie jest prawda :P

  • 6. Data: 2004-03-16 22:09:52
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > Raczej ta sama wypożyczalnia ;-)

    Jeśli to prawda, to mamy miodny przykład, gdy bank będzie w stanie nadużyć
    BTE, bo uzna, że wie lepiej :)

    --
    Pozdrawiam,
    Washko