eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiszok po Brexicie, ziemia przestałą się kręcić, słychać trąby archanielskie - kiedy nastanie koniec?! :) › Re: szok po Brexicie, ziemia przestałą się kręcić, słychać trąby archanielskie - kiedy nastanie koniec?! :)
  • Data: 2016-06-26 11:20:42
    Temat: Re: szok po Brexicie, ziemia przestałą się kręcić, słychać trąby archanielskie - kiedy nastanie koniec?! :)
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-25 o 20:01, Artur Miller pisze:
    > nie wiem z kiedy masz info, ale ja widziałem ruch z 3,95 na 4,20... i to
    > niezbyt leniwy.

    A to świadczy o nieprzewidywalności kursów, niewiedzy specjalistów
    którzy jeszcze wieczorem wieszczyli pozostanie.
    Nawet bookmacherzy się pomylili co miało być ostatnią ostoją i wykładnią
    bo jak wykładają kasę to mają podstawy. :-)

    Wniosek: G... te wszystkie elity, specjaliści wiedzą o przyszłości,
    gospodarki, kursów, krajów, klimatu...
    Takie wróżki którym ciemny lud wierzy. :-)