  • 31. Data: 2004-02-29 15:08:34
    Temat: Re: sytuacja kredyt banku
    Od: t...@p...onet.pl

    Informacja dla wszystkich. Poczytajcie mój pierwszy post. Podałem tam godzinę,
    minutę i sekundę upadku KB. Myślałem, że wszyscy to natychmiast zauważą i
    oczywiście uznają, że był to z mojej strony żart spowodowany niepoważnymi
    wypowiedziami niektórych dyskutantów. Stało się jednak inaczej i trochę nad tym
    boleję.
    Pozdrowienia Tensor1

    PS. Jak na razie główny udziałowiec KB (belgowie) trzyma się bardzo dobrze i
    dlatego nic nie zagraża KB. Nie można tego niestety powiedzieć o kilku innych
    bankach, których niemieccy udziałowcy mają BARDZO duże straty liczone w
    miliardach EURO.

  • 32. Data: 2004-02-29 15:11:59
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> wrote:
    > właściciel KB (belgowie) stoi bardzo dobrze. I jeszcze jedno dziwię
    > się trochę Tobie, że nie zauważyłeś tej godziny, która była przecież
    > ewidentną wskazówką (dokładnie przeze mnie przemyślaną) o
    > bezsensowności wiadomości. Ale rozumiem "kac poranno-środkowodniowy".

    Alez ja nie mialem problemy z rozszyfrowaniem twoich intencji ;) (no co ty
    ;)
    Ale niestety ja juz wiem jak takie informacje odbieraja ludzie - zreszta
    masz pozniej przyklad (i brniesz dalej zreszta).
    Zauwaz, ze listy od zaniepokojonego klienta (a moze jednak on sobie tez jaja
    robi? ;) ustaly jak napisalem, ze sobie z niego smiechy robicie.
    Niestety ale zle trafiles ;) Jutro na gieldzie bedzie pewnie goraco w
    przypadku KB. A ty chyba wiesz, ze jestes kojarzony z KB (to mniej wiecej
    jak ja zaczalbym pisac o upadku mBanku czy Multi, bleh bleh bleh ;)

  • 33. Data: 2004-02-29 15:13:37
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net> wrote:

    > Jakiś... konkretny...? ;-)

    No BPH odpada, bo mial dobre wyniki...
    W sumie kilka znalazloby sie - zwlaszcza tych mniejszych ;D Najlatwiej,
    owszem byloby na KB, bo w jego przypadku niektorzy uwierzyliby w kazda
    bzdure...

    Ehhh - juz rysuje w myslach cala akcje... :) Niestety pewnie w pierdlu nie
    ma dostepu do sieci? ;))))))

  • 34. Data: 2004-02-29 15:19:12
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > przypadku KB. A ty chyba wiesz, ze jestes kojarzony z KB (to mniej wiecej
    > jak ja zaczalbym pisac o upadku mBanku czy Multi, bleh bleh bleh ;)

    Myślałem, że na TEJ grupie ludzie jednak umieją analizować podawane informacje.
    Ale się niestety przeliczyłem.
    Tensor1

    PS. Tak na prawdę, to chyba jednak nie zauważyłeś tej godziny bo inaczej
    podałbyś to jako argument bezsensowności mojej informacji.

  • 35. Data: 2004-02-29 15:22:36
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> wrote:
    > Myślałem, że na TEJ grupie ludzie jednak umieją analizować podawane
    > informacje. Ale się niestety przeliczyłem.

    Chyba zartujesz :) Gdyby tak bylo - to przeciez nie byloby takich postow.
    Tutaj to sie toba rozczarowalem :)))
    P.S. A nie myslales, ze na liscie pisze pewnie 20% wszystkich jej odbiorcow?

    > PS. Tak na prawdę, to chyba jednak nie zauważyłeś tej godziny bo
    > inaczej podałbyś to jako argument bezsensowności mojej informacji.

    Ale ja pisalem tylko o tym, ze glupoty piszecie i tyle. Nie pisalem
    dlaczego. Gdybym zaczal analizowac, ze nie o tej godzinie, bo... to jeszcze
    ktos pomyslalby, ze jednak cos w tym moze byc i na wwszelki wypadek wycofa
    wklad...
    Szkoda tego KB :) No ale...
    P.S. I mi nawet informacji praoswych nie wysylaja do PRnewsa ;) nie to nie
    ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    http://www.prnews.pl/ - swiat e-bankowosci

  • 36. Data: 2004-02-29 15:25:00
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > żart spowodowany niepoważnymi wypowiedziami niektórych dyskutantów.
    > Stało się jednak inaczej i trochę nad tym boleję.

    Gdybgy kierowac sie twoimi zalozeniami, swiat bylby taki piekny...
    Ludzie nie pisaliby, ze g;lupie panstwo doluje podatkami i zapozycza sie, a
    z drugiej strony nie dba o biednych i jakies psie pieniadze im wyplaca itp.

> [...]
    > powiedzieć o kilku innych bankach, których niemieccy udziałowcy mają
    > BARDZO duże straty liczone w miliardach EURO.

    A tutaj wiesz, co ja sadze na temat tych argumentow? ;)
    Jestes pewien, ze KBC nie ma ukrytych strat, tak jak mial je Commerz i HVB,
    a ujawnilki je tylko ze wzgledu na mozliwe fuzje?

  • 37. Data: 2004-02-29 15:35:20
    Od: t...@p...onet.pl

    > Oj Tensor,
    > widzę, że niektórzy nie rozumieją przesłania tego posta - na Twoim miejscu
    > dodałbym jakieś sprostowanie, a na miejscu KB - udał się z wnioskiem do
    > prokuratury o ustalenie tożsamości i wszczęcie postępowania w sprawie
    > publicznego podważania wiarygodności banku - nie jest ważne, gdzie się
    > plotki zaczęły - nawet biorąc pod uwagę, że pbb to forum dla jedynie kilku
    > tysięcy ludzi w Polsce.
    > Pozdrawiam, Zbiggy

    Od kiedy to bank pada dokładnie o godz. 9:34:20. Jeżeli ktokolwiek uznał tą
    informację za prawdziwą, to tym samym wystawił sobie nie najlepsze świadectwo.
    Nie mówiąc o tym, co on robi na TEJ grupie. A tak a propo, KB powinien mnie
    zidentyfikować ale w celu wypłacenia mi honorarium, że zacząłem od ponad roku
    reklamowac (na tej grupie) jego produkt - Ekstralokum. Pewno tego nie zrobi a
    ja honorarium bym nie przyjął, ponieważ robię to nie dla pieniądzy (jak
    niektórzy jednak uważają) ale dla pełnego zilustrowania ofert kredytowych (w
    PLN) wszystkich banków.

    Pozdrowienia Tensor1

  • 38. Data: 2004-02-29 16:03:12
    Od: t...@p...onet.pl

    > A tutaj wiesz, co ja sadze na temat tych argumentow? ;)
    > Jestes pewien, ze KBC nie ma ukrytych strat, tak jak mial je Commerz i HVB,
    > a ujawnilki je tylko ze wzgledu na mozliwe fuzje?

    Odpowiem pytaniem na pytanie. A czy jesteś pewien, że inne "polskie" banki nie
    mają też ogromnych nie ujawnionych strat. Chodzi mi tutaj przede wszystkich o
    nie zrobienie odpowiednich odpisów na rezerwy. Zauważ, że strata KB tylko z
    tego się bierze. Trudno zrozumieć, dlaczego tyle straconych kredytów pojawiło
    się akurat u nich. A w innych bankach jest wszystko cacy. Nie przytaczaj mi
    tylko argumentów "urbanopodobnych" o ogromnych malwersacjach.
    Pozdrowienia Tensor1
    PS. Pytam poważnie.

  • 39. Data: 2004-02-29 16:47:39
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> wrote:
    > Odpowiem pytaniem na pytanie. A czy jesteś pewien, że inne "polskie"
    > banki nie mają też ogromnych nie ujawnionych strat. Chodzi mi tutaj
    > przede wszystkich o nie zrobienie odpowiednich odpisów na rezerwy.

    Odpisy na rezerwy robisz pod udzielone kredyty. Przyszloroczna zmiana bardzo
    w tym zakresie polskim bankom pomoze i suma zlych dlugow znacznie sie
    zmniejszy, co pozwoli na rozwiazanie rezerw.
    Te straty bankow niemieckich nie powstaly jedynie na skutek zlych kredytow.
    Baaardzo duza ich czesc to zaskluga spadkow na gieldach.

> [...]
    > innych bankach jest wszystko cacy. Nie przytaczaj mi tylko argumentów
    > "urbanopodobnych" o ogromnych malwersacjach.

    Kredyt Bank zaangazoway byl zarowno w "gielde" jak i finasowanie bardzo
    ryzykownych branz. Popatrz kto glownie stracil na stoczniach, Daewoo itp.
    Dali dupy na calego.
    A afery to swoja droga, chociaz istotnie nie sa glownym powodem takich
    rezerw.

    > Pozdrowienia Tensor1
    > PS. Pytam poważnie.

    Powaznie odpisuje ;) Inne banki nie byly az tak zaangazpowane w akcje
    kredytowa w upadajace zaklady. Gorsze wyniki braly sie albo z tapniecia na
    gieldzie, albo z dupniecia cen obligacji ;) Ciekawe czy to zmieni ich
    nastawienie, he he. Do tej pory bylo, ze na tym mozna tlyko dobrze
    zarobic...

  • 40. Data: 2004-02-29 18:17:36
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > No. Jakby co, to ja mogę zebrać jakąś ekipę w Poznaniu, znajdzie się
    > kilku chętnych, by 'wykopać' ten bank ;-))))

    Jakby co sluze pomoca ;-))