  • 1. Data: 2005-11-16 11:04:49
    Temat: system partnerski Bankiera
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    już drugi raz zanihilował mi zlecenie! Było w oczekujących, nagle nie ma
    po nim śladu. Kiedyś już do nich pisałem, wyjaśniali, wyjaśniali i kupa
    - zlecenia jak nie było, tak nie ma do dzisiaj. Dzisiaj ten sam przypadek
    znowu. Dwa zgubione zlecenia na sześć złożonych w sumie to niezły wynik.
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem

  • 2. Data: 2005-11-16 11:30:45
    Temat: Re: system partnerski Bankiera
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    Samotnik wrote:
> [...]
    > kupa - zlecenia jak nie było, tak nie ma do dzisiaj. Dzisiaj ten sam
    > przypadek znowu. Dwa zgubione zlecenia na sześć złożonych w sumie to

    to ogolnie jest wielka kupa!
    mam prawie 100 oczekujacych i jedno rozliczone
    lol

    kursor

  • 3. Data: 2005-11-16 11:45:46
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@U...wp.pl> napisal(a):

    > to ogolnie jest wielka kupa!
    > mam prawie 100 oczekujacych i jedno rozliczone
    > lol

    A oni pewnie dostają od tego kasę po prostu, której nie przekazują
    uczestnikom programu. Liczą na to, że ludzie nie będą się kłócić.
    No i faktycznie, bo co, do sądu pójdziesz? Jak udowodnisz (w skalu
    trudności dowodzenia od najmniej trudnego faktu):

    1. że to Twoje konto
    2. że zlecneie zniknęło
    3. że zostało w ogóle złożone

  • 4. Data: 2005-11-16 13:12:46
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    Samotnik wrote:

> [...]
    > No i faktycznie, bo co, do sądu pójdziesz? Jak udowodnisz (w skalu
    > trudności dowodzenia od najmniej trudnego faktu):

    za reke ich nie zlapalem, wiec nie posadzam ich o to
    ale mogliby wprowadzic wiecej statusow i jakies komentarze do wnioskow,
    ktore np. zostaly odrzucone, nie spelniaja warunkow, itd. itp

    kursor

  • 5. Data: 2005-11-16 13:52:23
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@U...wp.pl> napisal(a):

    > za reke ich nie zlapalem, wiec nie posadzam ich o to

    No ja złapałem - wnioski były i nie ma. W sumie 140 zł mają w kieszeni,
    zamiast w mojej.

  • 6. Data: 2005-11-16 13:56:40
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:
    > No ja złapałem - wnioski były i nie ma. W sumie 140 zł mają w
    > kieszeni, zamiast w mojej.

    Ale wniosek rozliczony? Bo wiesz... ja to mialem pare setek i d. z tego
    wyszla. Aczkolwiek jak testowalem (znaczy znajomych i sam cos zakladalem) to
    czy w Money czy Bankierze przeszlo, wiec sam nie wiem co o tych programamch
    sadzic :)
    Aczkolwiek niektorzy ponoc niezle zarabiaja...

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 7. Data: 2005-11-16 14:06:49
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@p...pl> napisal(a):

> [...]
    > sadzic :)
    > Aczkolwiek niektorzy ponoc niezle zarabiaja...

    Nie, wniosek oczekujący, ale to nie ma nic do rzeczy - on nie był jakiś
    sprzed roku - jeszcze nawet nie zdążyłem do banku pójść umowy
    podpisać, a wniosek z www zniknął. Myślałbym, że to przejściowe,
    gdyby nie ten pierwszy zniknięty, który niestety nie wrócił mimo
    interwencji.