  • Data: 2017-04-23 11:20:49
    Temat: Re: sypka porzeczka
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-04-23 o 10:44, Budzik pisze:
    > Ok, ale o co chodzi? :)

    Chodzi o to że unijne socjalistyczne opiekuńcze państwo powinno ukrócić
    procedery bankowych oszustów i zakazać promocji, chwytów marketingowych
    i innych socjotechnicznych sztuczek podobnie jak zakazuje innych
    szkodliwych dla zdrowia, życia społeczeństwa używek

    Pierwsza pożyczka za darmo powinna być ścigana z mocy ustawy.
    konto za ZERO przez (tu drobne druczki) powinno być ścigane z mocy ustawy.
    Darmowy limit na koncie i inne podobne "produkty" powinny być zakazane.

    No chyba że nie jesteśmy już opiekuńczym państwem i nie płacimy haraczu
    za ochronę przed bankowymi oszustami.
    To wtedy nie ma tematu.
    Oddajcie mi mój haracz i sam sobie poradzę. A jak nie poradzę to moja
    sprawa.

    To jak będzie? :-)

    PS. A reklamy dla dzieci? Toż to ZGROZA