  • Data: 2019-01-19 01:21:57
    Temat: Re: stopy procentowe - jak tam?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 5c41b68b$0$486$6...@n...neostrada.pl

    > A nie lepiej "i" zamiast "albo" ? :-)

    Nie lepiej.

    Albo, albo -- albo samolotem do Gdańska,
    albo samochodem do Gdańska.

    Celem jest Gdańsk.

    Celem jest władza nad bankiem. Aneksja jest brutalna,
    widoczna gołym okiem itd... Zaś ukorzenienie jest
    efektem hipokryzji -- obłudną współpracą...
    Ale cel jednaki -- nasza władza nad bankiem.
    (władza, czyli pieniądze)

    Co za różnica:

    - Białecki zatrudnia swoją sprzątaczkę
    czy
    - my zatrudniamy swoją sprzątaczkę?

    To tylko personel pomocniczy, inżynieryjno-techniczny,
    który nijak wpływa na pracę banku -- po prostu zmywa
    podłogi i siedziska w WC... Być może ta sama sprzątaczka
    by objęła daną posadę bez względu na osobę zatrudniającą.

    - Jeśli ukorzenienie -- bank Białeckiego, Białecki pracuje,
    my rządzimy, więc my odciągamy zyski.
    - Jeśli aneksja -- bank nasz, my pracujemy (cudzymi rękami)
    i my rządzimy, więc my odciągamy zyski.

    Po co jednoczesna aneksja i ukorzenienie? Sam siebie chcesz drenować?

    Coś jak ucięcie głowy i zakołkowanie trupa kołkiem osikowym? ;)

    Na razie tylko tyle, bo nie mam sił.

    --