  • 1. Data: 2002-12-11 16:33:26
    Temat: stacja benzynowa i odmowa autoryzacji na karcie?
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    zdarzylo wam sie cos takiego? jak wtedy stacje sie zachowuja? ja mialam
    kiedys odmowe autoryzacji w samie, mimo, ze kasa byla no koncie. odstawilam
    koszyk pelen zakupow i odeszlam. ale co wtedy, gdy usluga jest juz wykonana?
    czy czeka mnie nocka na zmywaku w kuchni, czy maja jakies rozwiazania?
    powiem szczerze, ze spedza mi to sen z powiek:)

  • 2. Data: 2002-12-11 16:50:02
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    byla no koncie. odstawilam
> [...]
    > czy czeka mnie nocka na zmywaku w kuchni, czy maja jakies
    rozwiazania?
    > powiem szczerze, ze spedza mi to sen z powiek:)

    Na taka okazje warto miec druga karte z innego banku :)
    A najlepiej jakas embosowa (kredytowa lub chargowa - to w razie jhak
    tam nie chcesz trzymac caly czas kasy).

    Zawsze tez mozesz isc do bankomatu i wyplacic gotoweczke...

    P.S. Zdarza sie rowniez, ze tobie odmawia, a blokada na koncie
    pieniedzy jest - co prawda schodzi ona wtedy sama, ale...

  • 3. Data: 2002-12-11 17:00:44
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl>

    Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > zdarzylo wam sie cos takiego? jak wtedy stacje sie zachowuja?

    Tak i to wielokrotnie. W wiekszosci przypadkow obsluga
    dzwoni do Polcardu telefonicznie potwierdzajac karte.
    A jak mi jakas karta nie idzie, to mam jeszcze cala mase
    innych, i ktoras zalapuje :) Np. notorycznie zdarza mi sie,
    ze na stacji Jet w Zabrzu (Conoco), w godzinach 2-3 w nocy nie
    autoryzuje mi sie moj Electron z BSK. Na 5 prob, 5 jest
    nieudanych. Natomiast KK Citi - bez problemu.

    A tak z innej beczki - zastanawialem sie kiedys, czemu
    handel w Polsce jest tak nieuswiadomiony, ze terminale
    POS z Plusa widzialem do tej pory w jednym tylko miejscu?
    Ludzie mysla ze jest potrzebna linia telefoniczna kablowa
    a to jest bzdura. Z tym POSem z Plusa to mozna nawet
    kielbase na festynie sprzedawac na karte :))
    --
    lex

  • 4. Data: 2002-12-11 17:06:35
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:at7qvc$9a2$1@news2.ipartners.pl...
    > A tak z innej beczki - zastanawialem sie kiedys, czemu
    > handel w Polsce jest tak nieuswiadomiony, ze terminale
    > POS z Plusa widzialem do tej pory w jednym tylko miejscu?

    Gdzie? Ja takiego jeszcze nigdzie nie widzialem.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 5. Data: 2002-12-11 17:10:40
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Gdzie? Ja takiego jeszcze nigdzie nie widzialem.

    hmm - czy to chodzi o takie jak w restauracjach maja?

  • 6. Data: 2002-12-11 17:17:51
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:at7rkd$djq$1@news.onet.pl...
    > hmm - czy to chodzi o takie jak w restauracjach maja?

    To sa Plusa? Myslalem, ze te w restauracjach maja jakis nadajniczek i
    kontaktuja sie z jednym terminalem stojacym na zapleczu, ktory ma juz
    polaczenie kabelkiem.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 7. Data: 2002-12-11 17:19:45
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > To sa Plusa? Myslalem, ze te w restauracjach maja jakis nadajniczek
    > kontaktuja sie z jednym terminalem stojacym na zapleczu, ktory ma
    juz
    > polaczenie kabelkiem.

    A nie mam pojecia :) Dlatego sie pytam.

  • 8. Data: 2002-12-11 17:22:55
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:at7s5k$fnb$1@news.onet.pl, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > A nie mam pojecia :) Dlatego sie pytam.

    Są i takie i takie.

    --
    Robert

  • 9. Data: 2002-12-11 17:36:22
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w
    > Na taka okazje warto miec druga karte z innego banku :)
    > A najlepiej jakas embosowa (kredytowa lub chargowa - to w razie jhak
    > tam nie chcesz trzymac caly czas kasy).

    Tyz to nic nie daje ;) jesli POS jest Pekao ze smiesznymi FL ;) a dodzwonic
    sie po ustna autoryzacje tez nie jest prosto :-/

    > Zawsze tez mozesz isc do bankomatu i wyplacic gotoweczke...

    To fakt - zostawia sie jakis dokument i po gotoweczke ;)

    BTW - moze ktos mnie oswieci - jaki jest sens stawiania 2 POSow 1
    aklajera? - taka sytuacja jest na Jet w Kielcach - kiedys byl 1 POS Pekao i
    1 POS BZWBK - aktualnie stoja 2 POSy Pekao :-/

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2002-12-11 19:45:16
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    wyznał(a):
    > P.S. Zdarza sie rowniez, ze tobie odmawia, a blokada na koncie
    > pieniedzy jest - co prawda schodzi ona wtedy sama, ale...

    no właśnie... czym takie przypadki są uwarunkowane???

    --
    [del] * http://btsearch.org * wyszukiwarka stacji bazowych GSM