  • 1. Data: 2004-02-29 13:31:03
    Temat: sprzedaz ratalna dla klientow / poszukiwany bank
    Od: e-help <e...@g...pl>

    Jestem zainteresowany uruchomieniem w swojej firmie opcji pt.: sprzedaz
    ratalna asortymentu komputerowego (glownie zestawy i serwery klasy PC).
    Firma zajmuje sie swiadczeniem uslug IT w szerokim zakresie, importem
    oraz exportem, jak rowniez sprzedaza detaliczna i hurtowa sprzetu
    komputerowego. Chcemy wiec sprzedawac komputery na raty. Szukam Banku,
    ktory da mi taka mozliwosc oraz wyposazy w elektroniczna aplikacje
    umozliwiajaca dokonywanie autoryzacji oraz wymiany informacji wraz z
    dokumentami za pomoca internetu i faxu. Konsultanci Bankowi oraz inne
    Firmy zainteresowane wspolpraca prosze o kontakt i informacje.

    e-Help P.H.U. Marek Grzelewski +48.606.879.572 lub ehelp(at)op.pl
    od poniedzialku do piatku w godzinach od 9:00 do 18:00

  • 2. Data: 2004-02-29 13:48:49
    Od: "Zenon Brodooki" <z...@b...pl>

    Użytkownik e-help <e...@g...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:c1spjk$hi8$...@a...news.tpi.pl...

    [CIACH]

    > e-Help P.H.U. Marek Grzelewski +48.606.879.572 lub ehelp(at)op.pl
    > od poniedzialku do piatku w godzinach od 9:00 do 18:00

    wofffff
    teoretycznie ppowazna firma a konto pocztowe maja na onecie :P
    WIOCHA

    Zenon

  • 3. Data: 2004-02-29 15:02:49
    Od: e-help <e...@g...pl>

    > wofffff
    > teoretycznie ppowazna firma a konto pocztowe maja na onecie :P
    > WIOCHA
    >
    > Zenon

    Co Pan powie? Wysoki poziom Pan reprezentuje? Co do podawania adresow,
    nie ma potrzeby podawania nazwy domeny ani aliasow firmowych z 2
    powodow, wiec jesli Pan jest taki oczytany i rewelacyjny, zna przepisy i
    prawo to zna Pan odpowiedz. Niech Pan sobie zaoszczedzi tych slow bo
    naprawde w Pana przypadku, nie ma to najmniejszego sensu.

    Pozdr.,

  • 4. Data: 2004-02-29 17:29:13
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-29 16:02, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako e-help wykrzyczał
    desperacko do podpitego sędziego:

    > ble Pan ble ble Pan ble ble Pan ble ble Pan ble ble Pan ble ble ble ble Pana ble
    ble ble ble

    Cie choroba ... Zaraz padną texty typu wasal, chłop pańszczyźniany i
    takie tam ...

    A poza tym - Jeśli ty szukasz ... to skontaktuj się z nimi ... Adresy
    łatwo wygooglować ... Lukasy, dominety, cetelemy i tym podobne ... Tak
    coś mi bardziej jednak to reklamą zajeżdżało ....

    --
    Stasio Podróżnik na L4
    www: http://www.przemysl-przemysl.prv.pl/ - PRZEMYŚL => Co ? Gdzie ?

  • 5. Data: 2004-03-01 07:45:29
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "e-help" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prawo to zna Pan odpowiedz. Niech Pan sobie zaoszczedzi tych slow bo
    > naprawde w Pana przypadku, nie ma to najmniejszego sensu.

    LOL. Przede wszystkim, to sobie koleś netykietę przeczytaj, to się dowiesz,
    że tu nie miejsce na załatwianie interesów.

    Washko