  • 1. Data: 2004-02-29 13:14:40
    Temat: Kredyty hipo w PKO BP - kilka pytan
    Od: "BM" <b...@g...pl>

    Mam pytanie dla pracujacych w PKO BP w kredytach hipo (lub znajacych sie na
    tym dobrze):
    - czy od momentu wyplaty pierwszej transzy do ostatniej transzy PKO BP
    zazada ponownie zaswiadczenie o zarobkach?
    - jesli tak, to czy moze odmowic wyplacania kolejnych transz, jesli zdolnosc
    kredytowa zmalala (lub jej juz nie ma)?
    - jesli zdolnosc kredytowa zmaleje (lub nie bedzie) po wyplacie ostatniej
    transzy, to moze PKO BP zazadac natychmiastowej calkowitej splaty kredytu?
    - i tak ogolnie kiedy bank ten prosi o przedstawienie zaswiadczen o
    zarobkach po tym pierwszym, kotre pokazywalo sie przy wnioskowaniu o kredyt?
    Jak to bylo u Was w praktyce? Oczywiscie zakladam, ze podczas wyplacania
    transz splacam biezace odsetki regularnie, a po wybraniu wszystkich transz
    splacam regularnie caly kredyt.

    Pozdr
    BM

  • 2. Data: 2004-02-29 18:05:59
    Temat: Re: Kredyty hipo w PKO BP - kilka pytan
    Od: "vurt" <v...@o...pl>

    Użytkownik "BM" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie dla pracujacych w PKO BP w kredytach hipo (lub znajacych sie
    na
    > tym dobrze):

    nie znam się dobrze ale z tego co wiem, bo właśnie niedawno podpisałem
    umowe hip. to :

    > - czy od momentu wyplaty pierwszej transzy do ostatniej transzy PKO BP
    > zazada ponownie zaswiadczenie o zarobkach?

    po 6 miesiącach

    > - jesli tak, to czy moze odmowic wyplacania kolejnych transz, jesli
    zdolnosc
    > kredytowa zmalala (lub jej juz nie ma)?

    mogą poprosić o inne zabezpieczenia

    > - jesli zdolnosc kredytowa zmaleje (lub nie bedzie) po wyplacie ostatniej
    > transzy, to moze PKO BP zazadac natychmiastowej calkowitej splaty kredytu?

    jeśli nie zapłacisz 2 kolenych rat to mogą .

    > - i tak ogolnie kiedy bank ten prosi o przedstawienie zaswiadczen o
    > zarobkach po tym pierwszym, kotre pokazywalo sie przy wnioskowaniu o
    kredyt?

    to już było - po 6 miesiącach, ale to zaświadczenie to jest "oświadczenie"
    które sam wypisujesz tzn. bez pieczątek itp. możesz napisać sobie co
    chcesz...

    > Jak to bylo u Was w praktyce? Oczywiscie zakladam, ze podczas wyplacania
    > transz splacam biezace odsetki regularnie, a po wybraniu wszystkich transz
    > splacam regularnie caly kredyt.

    jeśli wszystko będziesz płacić regularnie to się nie będą czepiać o nic..

    vurt