  • 1. Data: 2013-03-20 12:12:10
    Temat: sprytny bill - problemy z aplikacją
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Witam
    Czy ktoś z Was używa sprytnego billa na iphonie? Bo u mnie ta aplikacja
    działa tragicznie. Próbowałem skanować różne kody i nie udało się
    zeskanować ani jednego.
    A jak wpiszę rachunek ręcznie, to często mam komunikat: "transakcja
    odrzucona przez bank: nieprawidłowy numer". A numer rachunku się zgadza,
    co więcej już kiedyś udało mi się zapłacić sb na ten rachunek.
    Może ktoś coś doradzi, bo 10% zwrotu + 5% synca to są kuszące sumy, ale
    używanie tej aplikacji to istna gehenna.

    pzdr
    Zyga

  • 2. Data: 2013-03-20 12:18:35
    Temat: Re: sprytny bill - problemy z aplikacją
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 20/03/2013 12:12, Zyga pisze:
    > Czy ktoś z Was używa sprytnego billa na iphonie? Bo u mnie ta aplikacja
    > Próbowałem skanować różne kody i nie udało się
    > zeskanować ani jednego.

    Zacytuje samego siebie sprzed kilku dni:

    "W ogole jakis czas temu tez bylem przekonany, ze cos jest nie tak, bo
    nie chcialo mi czytac kodow na iP5. Po kilku probach okzalo sie, ze
    musialem wyjechac kodem duzo duzo poza ich "rameczke", ktora sie
    wyswietla w programie. Kiedy tak zrobilem i kod wypelnial juz caly
    ekran, a nie cala ramke to kazdy kod kreskowy mi odczytuje - nawet
    tasiemce z elektrowni. Kolega z androidem tez mial podobny problem i po
    wyjechaniu poza ramke czyta wszystkie kody."

    Aplikacja dziala swietnie. Ktorego masz iP i z jakim softem?

    :)

  • 3. Data: 2013-03-20 12:25:43
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2013-03-20 12:18, neoniusz pisze:

> [...]
    > wyjechaniu poza ramke czyta wszystkie kody."
    >
    > Aplikacja dziala swietnie. Ktorego masz iP i z jakim softem?

    Czytałem już wcześniej Twojego posta, próbowałem skanować wg Twoich
    wytycznych, bez rezultatu.
    Mam IP 4 , soft 6.1.2(10B146)

    pzdr
    Zyga

  • 4. Data: 2013-03-20 12:50:53
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 20/03/2013 12:25, Zyga pisze:

    > Czytałem już wcześniej Twojego posta, próbowałem skanować wg Twoich
    > wytycznych, bez rezultatu.
    > Mam IP 4 , soft 6.1.2(10B146)

    Moze podeslij mi skan tego kodu kreskowego na maila jak chcesz i zobacze
    czy u mnie pojdzie...

  • 5. Data: 2013-03-20 13:24:21
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2013-03-20 12:50, neoniusz pisze:

    > Moze podeslij mi skan tego kodu kreskowego na maila jak chcesz i zobacze
    > czy u mnie pojdzie...

    Poszło na joemonster.

    pzdr
    Zyga

  • 6. Data: 2013-03-20 19:03:10
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

> [...]
    > czyta wszystkie kody."
    >
    > Aplikacja dziala swietnie. Ktorego masz iP i z jakim softem?

    Mnie tez sie nie skanuje przez telefon, moze mam za slaby aparat w
    smartfonie.
    Inne pytanie, jak edytowac szablony. Rachunek oplacalem wczesnie- dodany
    recznie i teraz jak wcisne koszyk+szablony jest on tam umieszczony, ale w
    zaden sposob nie widze jak mozna to edytowac, zeby zmienic nr faktury i
    kwote?

  • 7. Data: 2013-03-20 19:15:05
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu środa, 20 marca 2013 19:03:10 UTC+1 użytkownik Krzysztof napisał:

> [...]
    >
    > recznie i teraz jak wcisne koszyk+szablony jest on tam umieszczony, ale w
    >
    > zaden sposob nie widze jak mozna to edytowac, zeby zmienic nr faktury i

    Jak wybierzesz dany szablon, to nie masz takiego czegoś, co zaznaczyłem na zrzucie?

    http://goo.gl/OIhCy

    pzdrwm
    luc

  • 8. Data: 2013-03-20 19:45:52
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "luc" <b...@g...de> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    > kwote?

    Jak wybierzesz dany szablon, to nie masz takiego czegoś, co zaznaczyłem na

    Dzieki znalazlem ten olowek, bo u mnie on sie zlewa z tlem paska i dlatego
    go nie widzialem

  • 9. Data: 2013-03-21 09:22:57
    Od: "Marek Kowalczyk (chess_m)" <m...@g...com>

    > Dzieki znalazlem ten olowek, bo u mnie on sie zlewa z tlem paska i dlatego
    >
    > go nie widzialem

    Gdyby jeszcze tam było można usunąć niepotrzebny już szablon ...
    Ja sobie poradziłem przez wpisanie NIE UZYWAC! w tytule
    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 10. Data: 2013-03-21 11:20:34
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2013-03-20 12:12, Zyga pisze:

    > A jak wpiszę rachunek ręcznie, to często mam komunikat: "transakcja
    > odrzucona przez bank: nieprawidłowy numer". A numer rachunku się zgadza,
    > co więcej już kiedyś udało mi się zapłacić sb na ten rachunek.

    Napisałem do nich, załączyłem skan faktury. Odpowiedzieli, naprawili -
    dziś sprawdziłem.

    "witam

    nr IBAN odbiorcy został zablokowany poprzez jeden a automatycznych
    filtrów bezpieczeństwa. Na podstawie skanu odblokowaliśmy go.

    Pozdrawiamy
    Zespół uPaid"

    Jestem mile zaskoczony.
    pzdr