    From: neoniusz <n...@j...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: sprytny bill - problemy z aplikacją
    Date: Wed, 20 Mar 2013 12:18:35 +0100

    W dniu 20/03/2013 12:12, Zyga pisze:
    > Czy ktoś z Was używa sprytnego billa na iphonie? Bo u mnie ta aplikacja
    > Próbowałem skanować różne kody i nie udało się
    > zeskanować ani jednego.

    Zacytuje samego siebie sprzed kilku dni:

    "W ogole jakis czas temu tez bylem przekonany, ze cos jest nie tak, bo
    nie chcialo mi czytac kodow na iP5. Po kilku probach okzalo sie, ze
    musialem wyjechac kodem duzo duzo poza ich "rameczke", ktora sie
    wyswietla w programie. Kiedy tak zrobilem i kod wypelnial juz caly
    ekran, a nie cala ramke to kazdy kod kreskowy mi odczytuje - nawet
    tasiemce z elektrowni. Kolega z androidem tez mial podobny problem i po
    wyjechaniu poza ramke czyta wszystkie kody."

    Aplikacja dziala swietnie. Ktorego masz iP i z jakim softem?

    :)