eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankisprytny bill - problemy z aplikacją › Re: sprytny bill - problemy z aplikacją
  • Data: 2013-03-21 11:20:34
    Temat: Re: sprytny bill - problemy z aplikacją
    Od: Zyga <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-03-20 12:12, Zyga pisze:

    > A jak wpiszę rachunek ręcznie, to często mam komunikat: "transakcja
    > odrzucona przez bank: nieprawidłowy numer". A numer rachunku się zgadza,
    > co więcej już kiedyś udało mi się zapłacić sb na ten rachunek.

    Napisałem do nich, załączyłem skan faktury. Odpowiedzieli, naprawili -
    dziś sprawdziłem.

    "witam

    nr IBAN odbiorcy został zablokowany poprzez jeden a automatycznych
    filtrów bezpieczeństwa. Na podstawie skanu odblokowaliśmy go.

    Pozdrawiamy
    Zespół uPaid"

    Jestem mile zaskoczony.
    pzdr
    Zyga

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1