  • 1. Data: 2008-09-28 16:03:23
    Temat: sprawozdania finansowe banków
    Od: Michał <n...@p...onet.pl>

    Witam,
    czy jest ktoś może z Szanownych Grupowiczy wskazać miejsce, w którym
    znajdują się najbardziej aktualne sprawozdania finansowe banków
    prowadzących swą działalność w RP?

    Z góry dzięki,
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-09-28 17:00:35
    Temat: Re: sprawozdania finansowe banków
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Michał pisze:
    > Witam,
    > czy jest ktoś może z Szanownych Grupowiczy wskazać miejsce, w którym
    > znajdują się najbardziej aktualne sprawozdania finansowe banków
    > prowadzących swą działalność w RP?

    Pozwól, że zgadnę. Na stronie banku?

  • 3. Data: 2008-09-28 18:05:41
    Od: Michał <n...@p...onet.pl>

    jo44 wrote:

    > Pozwól, że zgadnę. Na stronie banku?

    No nie znalazłem w tym banku co szukałem.
    Dlatego moje pytanie,którego odpowiedź jest tak oczywista.
    Ktoś może ma jakąś cenną wskazówkę w rozwiązaniu tego problemu?

  • 4. Data: 2008-09-28 18:12:00
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michał pisze:

    > No nie znalazłem w tym banku co szukałem.
    > Dlatego moje pytanie,którego odpowiedź jest tak oczywista.
    > Ktoś może ma jakąś cenną wskazówkę w rozwiązaniu tego problemu?

    A o jaki bank Ci chodzi?
    KJ

  • 5. Data: 2008-09-28 18:13:19
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > No nie znalazłem w tym banku co szukałem.
    > Dlatego moje pytanie,którego odpowiedź jest tak oczywista.
    > Ktoś może ma jakąś cenną wskazówkę w rozwiązaniu tego problemu?

    Jaki to bank ? Jesli jest notowany na warszawskiej giełdzie szukaj na jego
    stronie w rubryce relacje inwestorskie, jesli nie napisz bezpośrednio do
    banku z prośbą o przedłożenie danych. Któryś z artykułów prawa bankowego
    zobowiązuje banki do udostepniania tego typu danych klientom.

    pozd
    as

  • 6. Data: 2008-09-28 18:15:25
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Pozwól, że zgadnę. Na stronie banku?

    Jak bank notowany na GPW to również ESPI
    W innym wypadku pozostaje Sąd Gospodarczy

    --
    Darek

  • 7. Data: 2008-09-28 18:47:58
    Od: Michał <n...@p...onet.pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > A o jaki bank Ci chodzi?

    Najlepiej byłoby mieć info.o wszystkich w jednym miejscu.
    Na chwilę obecną podejmuję próbę uzyskania od każdego banku z osobna takiej
    informacji.

  • 8. Data: 2008-09-28 18:59:26
    Od: Michał <n...@p...onet.pl>

    Adam S. wrote:

> [...]
    > banku z prośbą o przedłożenie danych. Któryś z artykułów prawa bankowego
    > zobowiązuje banki do udostepniania tego typu danych klientom.

    Tak dla porównania,jeżeli chodzi o TFI i fundusze oferowane- dostęp do
    sprawozdań jest na stronie internetowej ,a w bankach...hym...mam problem z
    lokalizacją takiego dokumentu.

  • 9. Data: 2008-09-28 20:10:14
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > banku z prośbą o przedłożenie danych. Któryś z artykułów prawa bankowego
    > zobowiązuje banki do udostepniania tego typu danych klientom.

    Art 111

    --
    Darek