  • 1. Data: 2008-09-27 18:53:05
    Temat: KK ING - zmiana limitu
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Czy w ING Banku Śląskim istnieje jakaś przyjazna procedura zwiększenia
    limitu na karcie kredytowej? Na przykład na podstawie historii spłat albo
    oświadczenia? Czy zdarzyło się komuś, że ING sam z siebie zwiększył limit na
    karcie?

  • 2. Data: 2008-09-27 19:52:15
    Temat: Re: KK ING - zmiana limitu
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...TOTEZpl> napisał w
    wiadomości news:gbm1fa$4rc$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > oświadczenia? Czy zdarzyło się komuś, że ING sam z siebie zwiększył limit

    Nie podejrzewam tego banku o istnienie takiej procedury. Ja mam ich karty od
    bardzo dawna, nie doświadczyłem zwiększenia limitu nigdy.

    Proponuję kółeczko ING |---> (Mille + Rajfi) |---> ING. Trochę chodzenia i
    trochę to niestety potrwa ale w efekcie limit mnożymy przez 2,4 (zakładając,
    że zamkniemy karty Mille i Rajfiego).

    marekz

  • 3. Data: 2008-09-28 08:45:00
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    corner <c...@i...TOTEZpl> napisał(a):

> [...]
    > oświadczenia? Czy zdarzyło się komuś, że ING sam z siebie zwiększył limit

    Nie zwiększałem, ale za to jak się do ING przeniosłem z BPH, to musiałem
    sobie obniżyć limit KK, ponieważ od 10K PLN wymagali zgody żony na wydanie
    karty.

    Tomek

  • 4. Data: 2008-09-28 19:52:08
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

> [...]
    > oświadczenia? Czy zdarzyło się komuś, że ING sam z siebie zwiększył limit
    przerabiałem to kilka miesiecy temu.
    trzeba pojsc do oddzialu i wypelnic wniosek o podwyzszenie limitu.
    Ode mnie chcieli chyba jakis papier (kopia rocznego PIT bo prowadze DG).
    Po ok 2 tygodniach limit zostal podniesiony.

    pzdr
    tomek