  • 1. Data: 2010-05-10 06:47:48
    Temat: spotkaliscie taki problem - mBank
    Od: "sam jestem" <j...@v...pl>

    Zalogowac sie - ok.
    Przejsc az do obiorcy - ok.

    Wykonaj przelew - reakcją jest wylogowanie i komunikat "Przykro nam,
    usługa jest w tej chwili niedostępna.
    Prosimy spróbować ponownie/.../"

    O co chodzi? Tak dzieje się kilka razy z rzędu

    SJ

  • 2. Data: 2010-05-10 07:00:37
    Temat: Re: spotkaliscie taki problem - mBank
    Od: "sam jestem" <j...@v...pl>

    Użytkownik "sam jestem" <j...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > usługa jest w tej chwili niedostępna.
    > Prosimy spróbować ponownie/.../"
    > O co chodzi? Tak dzieje się kilka razy z rzędu

    W ogóle dziś mBank chodzi szybko, jakby ktoś w taczce bajty przywził.
    Klopot jest z zalogowanim, każda komenda skutkuje kilkuminutowym
    czekaniem na rekcję banku/sewicu...

    SJ

  • 3. Data: 2010-05-10 07:30:11
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

> [...]
    > usługa jest w tej chwili niedostępna.
    > Prosimy spróbować ponownie/.../"
    >
    > O co chodzi? Tak dzieje się kilka razy z rzędu

    Ja nie moge sie dostac do emaklera. Ale jak mi sie rano udalo to okazalo
    sie, ze akcje jakie tam mialem zostaly sprzedane i i sa naleznosci na 12.05
    pomimo, ze nie skladalem zlecania :/. Na m lini nie moga tego wytlumaczy i
    wciskaja mi kit, ze sprzedalem te akcje 13 kwietnia ....

  • 4. Data: 2010-05-10 08:50:00
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    kaktus pisze:
> [...]

    10 dnia miesiąca *prawie* zawsze są kłopoty z dostępem do mBanku, a
    dlaczego? Nie wiadomo, ale czas ten jest dziwnie zbieżny z terminem
    płatności ZUSu z 1-os. DG. Za dużo zlecanych przelewów?

    andy_nek

  • 5. Data: 2010-05-10 09:03:41
    Od: Pr0NET <b...@g...com>

    On May 10, 10:50 am, Andrzej Kłos <a...@w...pl> wrote:

> [...]
    > dlaczego? Nie wiadomo, ale czas ten jest dziwnie zbieżny z terminem
    > płatności ZUSu z 1-os. DG. Za dużo zlecanych przelewów?

    Dzisiejsza sytuacja jest wyjątkowa. http://www.mbank.pl/blog/ w
    ostatnie wpisy, mega pad, ale ponoć w PL już się wszyscy do tego
    przyzwyczaili.

  • 6. Data: 2010-05-11 00:01:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@v...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > usługa jest w tej chwili niedostępna.
    > Prosimy spróbować ponownie/.../"
    >
    > O co chodzi? Tak dzieje się kilka razy z rzędu

    dzis jest jakas awaria, ale podobnie działa np. w sytuacji kiedy za długo
    nic nie robisz na stronie, po zalogowaniu.
    Mozesz wejsc na konto, a informacja o braku autoryzacji wyskoczy dopiero w
    np. w momencie proby wykonania przelewu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.