  • 1. Data: 2003-06-27 14:58:09
    Temat: sposoby platnosci za granice- pomocy!
    Od: "Myrek" <a...@p...onet.pl>

    witam
    czy mozecie mi wskazac inne sposoby przelewow za granice niz bidpay (i
    paypal ktorm i tak nie mozna zaplacic z polski)??
    zawsze placilem przez bidpay`a ale ostatnio mam problemy, wygralem licytacje
    w dwoch aukcjach jednego sprzedawcy na ebay`u, laczny koszt przekraczal
    wartosc 700$ wiec zaplacilem dwa razy 700$ + reszta, podalem rozne numery
    aukcji (ktore wygralem) a bidpay odrzucil platnosc! zdenerwowalem sie,
    poniewaz na moim koncie zostaly zablokowane pieniadze za ktore mialem kupic
    towar- teraz musze czekac na odblokowanie :( (w Inteligo podobno do 7dni)
    w celu unikniecia takich problemow wole zmienic sposob platnosci na bardziej
    pewny- i tu pytanie do Was... na jaki??
    dziekuje i pozdrawiam
    Mirek

    P.S. osobom ofrujacym placenie za ich posrednictwem przez paypal`a dziekuje-
    prosze nie przysylac swoich ofrert!!

  • 2. Data: 2003-06-27 20:04:32
    Temat: Re: sposoby platnosci za granice- pomocy!
    Od: "Rafal Brandt" <R...@w...pl>

    /belkot/

    > dziekuje i pozdrawiam
    > Mirek
    >
    > P.S. osobom ofrujacym placenie za ich posrednictwem przez paypal`a
    dziekuje-
    > prosze nie przysylac swoich ofrert!!

    Skargi pisz na B...@n...com

    Kto nie zaznal Paypala ni razu, ten nigdy nie bedzie w niebie....

    Pozdrawiam

    RaFaL

  • 3. Data: 2003-06-27 20:34:42
    Od: k...@p...onet.pl

    paypal najlepszy do tego rodzaju platnosci.

    jak ci ktos oferuje jakas usluge za kase, to normalne, ze chce zarobic.

    za darmo nic nie ma.

  • 4. Data: 2003-06-28 06:37:30
    Od: "grzegorz" <w...@w...pl>

    > paypal najlepszy do tego rodzaju platnosci.
    >
    > jak ci ktos oferuje jakas usluge za kase, to normalne, ze chce zarobic.
    >
    > za darmo nic nie ma.
    Tylko kto obecnie z Polski placi przez PayPal

  • 5. Data: 2003-06-28 06:53:38
    Od: grzesio <d...@s...com.pl>

    polski nie ma wsrod krajow obslugiwanych przez paypal ....

    ja jak cos wygram na ebay'u to place przelewem na konto
    z multibanku do niemiec calkowite koszty to 25zl

  • 6. Data: 2003-06-28 08:12:05
    Od: "Myrek" <a...@p...onet.pl>

    > Skargi pisz na B...@n...com
    >
    > Kto nie zaznal Paypala ni razu, ten nigdy nie bedzie w niebie....
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > RaFaL

    bardzo bym chcial korzystac z paypal`a, ale niestety nie moge, natomiast za
    posrednictwem... hym... nie wysle 1000$ w ciemno!!
    pozdrawiam
    Mirek

  • 7. Data: 2003-06-28 08:17:13
    Od: "Myrek" <a...@p...onet.pl>

    > paypal najlepszy do tego rodzaju platnosci.
    >
    > jak ci ktos oferuje jakas usluge za kase, to normalne, ze chce zarobic.
    >
    > za darmo nic nie ma.

    ja to doskonale rozumiem, ale przeciez nie wysle ~1000$ "w ciemno"!!
    pozdrawiam
    Mirek

  • 8. Data: 2003-06-28 11:14:09
    Od: k...@p...onet.pl

    No to sie umawiasz z gosciem na zywo i z kafeji czy z domu robicie przelewy. A
    czy w ciemno nie ryzykujesz kupujac cos przez siec za 1000$ ???

  • 9. Data: 2003-06-28 19:06:32
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    >bardzo bym chcial korzystac z paypal`a, ale niestety nie moge, natomiast za
    >posrednictwem... hym... nie wysle 1000$ w ciemno!!
    >pozdrawiam

    To skorzystaj z uslug Poczty Polskiej :)), od ok 2 tygodni jest cos
    takiego jak Zagraniczny Przekaz Pocztowy. Pytanie tylko jak dlugo to
    idzie i czy kraj do ktorej chcesz wyslac jest objety ta usluga, bo z
    tego co slyszalem to nie wszystkie kraje przyjmuja takie przekazy :((.

    Nie wiem czy cena jest konkurencyja w stosunku do Western Union, ale
    do Bidpaya chyba jest. Bo przesłanei 1000$ bedzie kosztowac 50 zł, a z
    opcją express 54 :)). Podaje to za: www.cennik.poczta.lublin.pl.
    Wlasnie zauwazylem ze jest tam spis krajow do ktorych mozna to wyslac,
    niestety nie widze USA :((

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 10. Data: 2003-06-28 20:10:25
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > opcją express 54 :)). Podaje to za: www.cennik.poczta.lublin.pl.
    > Wlasnie zauwazylem ze jest tam spis krajow do ktorych mozna to wyslac,

    A działa to w obie strony czy tylko jedną?
    Czy ktoś ten sposób w ogóle testował - jakie opinie?

    Pix