  • 1. Data: 2006-01-28 17:29:17
    Temat: sfi w mbanku
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    czekam juz z miesiac na aktywacje tej uslugi i nic... razem z tym
    wyslalem poczta oswiadczenie dot. innej uslugi i to juz mam uruchomione
    a o sfi cisza...
    tez tyle czekaliscie na uruchomienie czegos w mbanku?.

    pozdr

  • 2. Data: 2006-01-28 17:48:23
    Temat: Re: sfi w mbanku
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > a o sfi cisza...

    A dzwoniles na mLinie? NIP wpisany?
    U mnie odbylo sie to szybko

    Darek

  • 3. Data: 2006-01-28 21:05:52
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    Uzytkownik "o`rety" <o`rety@pl.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > a o sfi cisza...
    > tez tyle czekaliscie na uruchomienie czegos w mbanku?.

    u mnie nie tak dlugo ale 2 tygodnie to i tak za dlugo
    biaroac pod uwage inne (ciagle) wpadki mbanku to raczej norma

    TB

  • 4. Data: 2006-01-28 21:23:32
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Tomasz Bednarz napisał:

    > Uzytkownik "o`rety" <o`rety@pl.pl> napisal w wiadomosci

    > u mnie nie tak dlugo ale 2 tygodnie to i tak za dlugo
    > biaroac pod uwage inne (ciagle) wpadki mbanku to raczej norma
    >
    > TB

    wyslane okolo 7 stycznia...
    w miedzyczasie zamowilem dwie listy hasel jednorazowych, z czego jedna
    przyszla pusta. grrr...

  • 5. Data: 2006-01-28 21:44:02
    Od: buraxta <b...@g...com>

    o`rety wrote:
    > wyslane okolo 7 stycznia...
    > w miedzyczasie zamowilem dwie listy hasel jednorazowych, z czego jedna
    > przyszla pusta. grrr...

    Ja czekam od listopada - wcześniej czekałem rok na NIP, więc zdąrzyłem
    się przyzwyczaić :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\