  • Data: 2002-01-04 15:23:40
    Temat: Re: server w Lukasie chyba padł
    Od: simon <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    IGIdeus zapodaje:

    > Sam do nich zadzwonilem i... slinek powiedzial, ze maja obecnie
    > aktualizacje bazy danych po calym roku i... dopiero moze za 2h beda
    > mogli sprawdzic dlaczego nadal nie moge sie dostac...
    > I tak juz caly tydzien... odkad zauwazylem, ze cos nie dziala...
    > Zgroza... A wlasnie pokonczyly mi sie lokaty... Wrr

    Akurat mam tam prawie pusto, to chyba poczekam nawet z odblokowywaniem.
    Rzecz w tym, że już byłem bliski zrobienia z Lukasa mojego głównego konta
    i tam przelewania wypłat. Zlikwidowałem zlecenia i wyciągi na email w PKO
    BP i... teraz utknąłem w pół drogi. Przy pustym koncie taka rozwałka może
    minie bawić, ale gdybym coś tam miał to byłbym solidnie zaniepokojony.
    Wrócić do BP?... Ech...

    simon

    --
    ( szymon jankowski