    From: "Sark" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: server w Lukasie chyba padł
    Date: Wed, 2 Jan 2002 14:33:27 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@ntwklan-sz-62-233-158-34.devs.futuro.pl

    Użytkownik "Wojtek Frabinski"
    <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:e0643u4la8tm9r07idirqd15uha09oj4jq@4ax.com...
    > Ja tez, przed swietami. Kontakty z llinia nic
    nie daly (niby
    > odblokowywali konto, ale co da odblokowywanie
    jak haslo nie bylo zle
    > wprowadzane). W koncu pomogla zmiana hasla w
    oddziale ( za 3,5zl !,
    > reklamacja wyslana)

    Przed chwilą znowu sprawdzałem i znowu odrzuca mi
    klucz. Lulinka pożalowała że nie mam aktywnego
    dostępu telefonicznego bo by od razu sprawdziła
    jakie operacje wykonywałem i kazała iść do
    oddziału odblokować konto i zmienić hasło w
    oddziałe. marudziła tez coś o częstym zmienianiu
    hasła bo system tego wymaga ale zadnego info na
    ten temat nie znalażlem na ich stronie. Zresztą
    chyba takich telefonów maja więcej bo jak zacząłem
    relacjonowac problem to sama dopowiedziała resztę
    :-))
    Mam pytanie gdzie składałeś reklamację z tytułu
    odpłatności za zmianę hasła, w oddziale czy listem
    do centrali ?

    Sark