  • Data: 2002-01-01 19:04:18
    Temat: Re: server w Lukasie chyba padł
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bob" <b...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:3c31f833$1@news.vogel.pl...
    > jak dlugo jeszcze bedzie zajęty ?
    >
    > próbuje juz od kilku godzin i ciagle ten sam
    komunikat

    Przed chwila sie logowałem .... starałem się ....
    i nic .... wyskakuje mi :
    "Dostęp zabroniony. Niepoprawny klucz. Spróbuj
    ponownie." a to nieprawda, próbowałem 3 x i za
    każdym razem wyskakuje mi to ich okienko o termie
    księgowania przelewu z 31.12 dopiero 1.1.2002 a
    jak kliknę ok to na czerwono powyższy komunikat.
    Ciekawe czy to coś z serwerm, czy może ktoś mi
    zmienił hasło/klucz ?

    Sark