    From: "Jacek " <j...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: rozliczenie visy w $
    Date: Fri, 7 Jan 2005 19:09:58 +0000 (UTC)

    Krystek <k...@p...space.mailbox> napisał(a):

    > No i nie używam. Przetestowałem, źle działała na moim systemie. Jak się
    > zawieszała to z całym systemem.

    Ze dwa razy w tygodniu to mi się nie wiesza, ale wywala - nieszkodliwie. BTW:
    trzeba zmienić system, który potrafi zawiesić przeglądarka - tak by pewnie
    powiedział Łysy :-)

    > A propos niczego. Podałem tylko przykłada, że w FF, który takze ma
    > obsługę gestów - da się to wyłączyć. I zdziwiłby mnie fakt, gdyby się
    > nie dało. Podcasz testów Opery nie używałem gestów, bo mi nie odpowiada
    > taki sposób nawigowania po stronach.

    De gustibus...

    > A ufaj Łysemu i komu chcesz jeszcze - ja bym w każdym razie nie ufał
    > produktowi, który ma problem z "beginem" ;-) Użyj M2 do newsów to
    > zrozumiesz.

    A jednak wojenka? :-)

    > IMHO to raczej dobrze, że bank tak dba o bezpieczeństwo i nie powoduje
    > zapamiętania poprzedniej strony w cache, po prostu wg mnie korzystając
    > ze stron bankowych trzeba bardziej uważać co się robi. Tylko do siebie
    > miałem pretensje, kiedy wklejałem numer rachunku (login) i na końcu
    > numeru "przykleiła się" spacja i przez to miałem błędne logowanie w
    > liczniku w rachunku.

    A ja też do nikogo pretensji nie mam o to, że rzadko używam Inteligo.

    Jacek

    I najlepsze na koniec: Łysy używa FireFoksa :-). Na Windzie i na wszystkich 12
    dystrybucjach Linuksa, których używa :-)