    From: Krystek <k...@p...space.mailbox>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: rozliczenie visy w $
    Date: Fri, 07 Jan 2005 19:55:17 +0100

    Jacek napisał:

    > A po co wyłączać? Wystarczy nie używać :-)
    > "super-hiper-bijącej na głowę IE" - popatrz, to nawet nie wiedziałem,
    > czego używam :-) A kosztowała tylko ~35 zł - polecam.

    No i nie używam. Przetestowałem, źle działała na moim systemie. Jak się
    zawieszała to z całym systemem. Gdybym najpierw zapłacił a potem się
    okazało, że działa jak działała to bym się dopiero wk...ił.

    > A to a'propos czego? Bo nie za bardzo kumam...
    > Coś mi się zdaje, że kolega chce jakąś wojenkę rozpętać, ale to raczej
    > nie ze mną - w tych sprawach ufam tylko Łysemu.

    A propos niczego. Podałem tylko przykłada, że w FF, który takze ma
    obsługę gestów - da się to wyłączyć. I zdziwiłby mnie fakt, gdyby się
    nie dało. Podcasz testów Opery nie używałem gestów, bo mi nie odpowiada
    taki sposób nawigowania po stronach.

    A ufaj Łysemu i komu chcesz jeszcze - ja bym w każdym razie nie ufał
    produktowi, który ma problem z "beginem" ;-) Użyj M2 do newsów to
    zrozumiesz.

    > I proponuję jeszcze raz przeczytać mojego poprzedniego posta - wina leży
    > w moich przyzwyczajeniach, a nie po stronie Inteligo, Opery, Billa
    > Gatesa i patentów na oprogramowanie.

    IMHO to raczej dobrze, że bank tak dba o bezpieczeństwo i nie powoduje
    zapamiętania poprzedniej strony w cache, po prostu wg mnie korzystając
    ze stron bankowych trzeba bardziej uważać co się robi. Tylko do siebie
    miałem pretensje, kiedy wklejałem numer rachunku (login) i na końcu
    numeru "przykleiła się" spacja i przez to miałem błędne logowanie w
    liczniku w rachunku.

    > Pozdrawiam cokolwiek zdziwiony

    Również pozdrawiam :)

    K.