    From: "Jacek " <j...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: rozliczenie visy w $
    Date: Fri, 7 Jan 2005 18:24:24 +0000 (UTC)

    Krystek <k...@p...space.mailbox> napisał(a):

    > Aż mi się ne chce wierzyć, że w tej "super-hiper-bijącej na głowę IE"
    > przeglądarce nie da się wyłączyć gestów.

    A po co wyłączać? Wystarczy nie używać :-)
    "super-hiper-bijącej na głowę IE" - popatrz, to nawet nie wiedziałem, czego
    używam :-) A kosztowała tylko ~35 zł - polecam.

    > W Firefoksie można włączać i
    > wyłączać działanie gestow.

    A to a'propos czego? Bo nie za bardzo kumam...
    Coś mi się zdaje, że kolega chce jakąś wojenkę rozpętać, ale to raczej nie ze
    mną - w tych sprawach ufam tylko Łysemu.
    I proponuję jeszcze raz przeczytać mojego poprzedniego posta - wina leży w
    moich przyzwyczajeniach, a nie po stronie Inteligo, Opery, Billa Gatesa i
    patentów na oprogramowanie.

    Pozdrawiam cokolwiek zdziwiony
    Jacek