    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 21 Nov 2018 02:14:20 -0800 (PST)
    Subject: Re: revolut cd?
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 21 listopada 2018 09:24:55 UTC+1 użytkownik g...@g...com napisał:
    > Ostatnio widzialem cos podobnego w Aliorze.
    > Musze sie przygladnac warunkom, moze pozegnam wreszcie mBank ?
    >
    > Ubezpieczenie jest konieczne. Na wiosne bylismy w Czarnogorze z wycieczka,
    > juz w czasie jazdy jedna gruba baba oparzyla sie kawa. W Budvie w szpitalu
    > leczenia niet to nie UE, trzeba placic. Druga wlazla w jerzowca, niby tam ich
    > nie ma, ale byl - bol podwojny.

    A w czym problem, by mieć dwie albo nawet więcej KK, szczególnie, jeśli są bezpłatne?
    A jak jeszcze dają bonusy - to problem tylko dla DG, etatowcy powinni korzystać
    (chyba że mają też KH w wobec tego brak zdolności).
    W październiku i listopadzie miałem wysyp nagród - ze 2k się uzbierało :)

    Ale co to za wycieczka do Czarnogóry, co nie miała ubezpieczenia? Chyba samodzielna,
    bo nikt zorganizowanej tak nie puści.

    Jeżowiec - całe szczęście nie wlazłem, ale blisko byłem - w Grecji oczywiście musiało
    być tak, że droga z hotelu na plażę wyprowadzała nas w okolice mola - i molo, oraz
    kamulce leżące obok niego na dnie - a tylko koło molo leżały, dalej sam piasek -
    obrośnięte jeżowcami. Brrr... Któregoś wieczoru jeden gościu je łowił.