  • Data: 2018-12-18 19:45:45
    Temat: Re: revolut cd?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 18 grudnia 2018 18:29:34 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:

> [...]
    romocji---Karta-kredytowa-przez-telefon---to-sie-opl
    aca_82699.pdf

    > Chciałem Ci podziękować za tę informację.
    > Zamówiłem w Santander Bank kartę 123, ze zwrotem 1% za spożywkę, 2% za
    > paliwo i 3% za restauracje.

    O, sądziłem że 1-2-3 pod tą promo nie podpada (a np. platyna - a w b. żabie to jest
    prawdziwa platyna z priority pass - podpada, ale trzeba mieć min. 10k dochodu
    miesięcznie - albo pracować w tym banku ;), ale może tak było w poprzedniej,
    zeszłorocznej edycji, z której korzystałem - ale i tak chciałem world, jest ładna, a
    ta 1-2-3 brzydka jak nieszczęście ;P
    Info dostałem na śp. forum mBanku - więc fajnie, że poszło dalej :)
    Żaba zła chowa tą promo perfidnie (nie tak, jak pekao, ale chowa).

    > Ale z drugiej strony, nie wiem, czy jest za co dziękować.
    > Mam słabą swoją silną wolę, mogę znów zacząć przekraczanie budżetu... :D
    Prosty sposob - spłacaj na bieżąco z konta.
    % na KO tak małe że nie będą kusić.

    > O dziwo, przeszedłem bez problemu.

    Zależy od limitu.
    Może być potrzeba donieść do oddziału zaświadczenie o dochodach, albo pozwolić im
    wydrukować CAŁĄ historię konta za 3 miesiące wstecz.
    Chyba że na rozsądnego trafisz - jak się okazało, że akurat do db nie można się z ich
    komputera logować, to się okazało, że wystarczą potwierdzenia 3 ostatnich wpływów
    wynagrodzenia przesłane mailem - dobrze, że miałem tablet.

    - tel czy net to tylko wniosek i wstępna weryfikacja, finalizacja w oddziale. Być
    może jest możliwość przez kuriera, ale nie sprawdzałem.

    > Finalizacja ma być w oddziale.
    > Jest to pewne utrudnienie, bo muszę przejść kilkaset metrów.
    > Ale dam radę! ;)

    Ja mam 2 pod domem - "natywny" (5. O/warszawa) i po-deutschbankowy (bodajże 107.
    O/Warszawa).
    A w DC są 3 miejsca, gdzie w odległości 200m jest pełne combo - "natywny", ex-kredyt
    bank i ex-db.
    Ex-db jest też w budynku obok nowej centrali - ciekawe czy długo przetrwa...