eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja Citi › Re: reklamacja Citi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: Sławomir Staciwa <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: reklamacja Citi
    Date: Fri, 8 Mar 2002 12:04:42 +0100
    Organization: Netia Telekom S.A.
    Lines: 24
    Message-ID: <1...@6...148.85.198>
    References: <1...@6...148.85.198> <a6a569$fnc$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.148.85.198
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nefryt.internetia.pl 1015585495 12304 62.148.85.198 (8 Mar 2002 11:04:55
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Mar 2002 11:04:55 +0000 (UTC)
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:168937
    [ ukryj nagłówki ]

    > reklamacje sklada sie jak jest cos nie tak
    OK rozumiem że uważasz, że wszystko jest wporządku. Ja uważam, że nie.
    > takie molestowanie banku (nawet jak jest to citi) uwazam za naganne.
    > ludzie rozne jaja sobie robia, podpisujac sie krzyzykami lub jako Kubus
    molestowanie, nie ma tu nic do rzeczy, a czy to jest Citi czy Mbank czy PKO
    czy BKO (bezpieczna Kasa Oszczędności)
    nie ma tu nic do tego .
    > ale to nie powod zeby bank pisemnie musial cos wyjasnac.
    Wydaje mi się, że jeśli problemu nie było by podczas pierwszej rozmowy
    powinno mi to zostac wyjaśnione.
    Ale może się mylę ?
    aaa może kolega jest Rzecznikiem prasowym Citi ?
    > niech przynajmniej nie zawraca glowy bankowi.
    a odczego oni k#(*^$ są w końcu to są moje pieniądze !!!
    > Zarzadaj pisemnego wyjasnienia od uzytkownika karty dodatkowej ;-))
    Nie rozumiesz, że sytuacja jest niepokojąca. Transakcja została uznana, na
    podstawie nie podpisanego potwierdzenia . Cykl reklamacji powinien trwać 14
    dni trwa już z hakiem 2 miesiące (prawie 3) , gdyby dotyczyło to transakcji
    na powiedzmy 3k i dokonanej skradzioną mnie karta kredytową wydaje mi się ,
    że nie miałbym za co jeść. I oto tu chodzi .

    Sławek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1