    From: "blad" <b...@W...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: reklamacja Citi
    Date: Fri, 8 Mar 2002 11:53:09 +0100

    Użytkownik "Sławomir Staciwa"
    > (...) dysponent karty dodatkowej Citi wykonał transakcje na kwote trochę
    poniżej 200 zł.
    > (.....) kasjerka robiąca transakcję wydała omyłkowo podpisane
    potwierdzenie transakcji
    > zamiast czystego czyli obciążenie nastąpiło (....) na podstwie czystego
    kwitka
    > (...) Zarządałem pisemnego wyjaśnienia jak taka sytuacja mogła zajść.
    (...)

    reklamacje sklada sie jak jest cos nie tak - np. kto inny zrobil transakcje
    takie molestowanie banku (nawet jak jest to citi) uwazam za naganne.
    ludzie rozne jaja sobie robia, podpisujac sie krzyzykami lub jako Kubus
    Puchtek
    ale to nie powod zeby bank pisemnie musial cos wyjasnac.

    Powinni lepiej szkolic kasjerow i kazdy klient moglby w tym pomoc zwracajac
    kasjerce uwage ze nie sprawdzila podpisu, ale jak klient ma to w nosie to
    niech przynajmniej nie zawraca glowy bankowi.
    Zarzadaj pisemnego wyjasnienia od uzytkownika karty dodatkowej ;-))
    *** blad ***