  • Data: 2010-02-22 09:55:47
    Temat: Re: raty na kk Polbanku?
    Od: luc <b...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Lut, 21:01, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > dokładnie tak jak piszesz, oprocentowanie tego kredytu jest naprawdę
    > symboliczne, na niektórych lokatach można podobne odsetki dostać

    > do wygenerowania wyciągu zostało mi jeszcze sporo czasu, ale na chwilę
    > obecną ta transakcja
    > została spłacona, podejrzewam, że przy 100% spłacie zadłużenia bank
    > pobierze ratę + pozostałe transakcje wykazane na zestawieniu

    Dzięki za wnikliwe odpowiedzi. Co prawda chyba nie uda mi się
    przesunąć tej transakcji na kolejny po następnym wyciągu (jak
    sugerował MK), bo w smsie informującym o mozliwości rozłożenia na raty
    pisali o 20 dniach na tę operację, a właśnie w takim terminie generują
    mi wyciąg.

    pzdrwm
    luc

    http://skocz.pl/earphorny - co mi w uchu siedzi...