  • Data: 2010-02-19 20:01:57
    Temat: Re: raty na kk Polbanku?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Czy przysługuje za taką transakcję zwrot 1% i jak jest naliczany
    > (jednorazowo, czy dla każdej raty?).
    >
    > Zwrot jest naliczany po dokonaniu transakcji, czyli w praktyce prowizja
    > banku to 4%, efektywnie oprocentowanie jest w okolicach 6% p.a.
    > Dodatkowo czasc z tego zje inflacja, wiec jest to w chwili obecnej
    > najtanszy znany mi kredyt (poza tym na karcie Getin Banku).

    dokładnie tak jak piszesz, oprocentowanie tego kredytu jest naprawdę
    symboliczne, na niektórych lokatach można podobne odsetki dostać

    > 2. Co w przypadku spłaty automatycznej ustawionej na 100% wartości z
    > wyciągu? Czy PB sam pomniejszy kwotę o transakcję rozłożona na raty,
    > czy też lepiej samemu to odjąć i zapewnić odpowiednią ilość środków na
    > koncie, z którego idzie spłata?
    >
    > Nie wiem, bo w Polbanku mam tylko KK. Z tego ca napisal RobertS wynika,
    > ze powinna byc pomniejszona.

    do wygenerowania wyciągu zostało mi jeszcze sporo czasu, ale na chwilę
    obecną ta transakcja
    została spłacona, podejrzewam, że przy 100% spłacie zadłużenia bank
    pobierze ratę + pozostałe transakcje wykazane na zestawieniu

    --
    pozdrawiam
    RobertS