  • 1. Data: 2004-10-27 06:30:51
    Temat: raty 0% - raz jeszcze - Carrefour
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Jako że poprzedni wątek trochę się już zestarzał postanowiłem napisać w
    nowym.

    > Witam
    > Czy w którejś sieci AGD oferowane są obecnie raty 0%?
    > W Media Markcie Lukas ma teraz oprocentowanie dwucyfrowe. Słyszałem
    jakieś reklamy Euro RTV AGD z kredytem 0%, ale nie wiem czy to dalej
    aktualne i czy nie ma jakichś ukrytych opłat (nie mam w pobliżu takiego
    sklepu żeby sprawdzić).

    No to wybrałem się na wycieczkę do Plejady w Bytomiu.
    W Euro RTV AGD - po pierwsze umowę mogę przeczytać dopiero przed
    podpisaniem !!, po drugie ubezpieczenie kredytu jest wymagane!!
    Za to w Carrefourze do niedzieli są raty 0%, z niewymaganym
    ubezpieczeniem (od razu to babka zaznaczyła). Z wrażenia zapomniałem
    zapytać czy można przejrzeć wcześniej umowę. Ogólnie w Carrefourze, mimo
    że kredytami zajmują się "ludzie od wszystkiego" byli o wiele bardziej
    zorientowani niż w Euro RTV AGD gdzie IMHO od kredytów są specjalne osoby.
    Czy ktoś z grupowiczów brał kredyt 0% w Carrefourze? Czy to rzeczywiście
    wychodzi 0%??
    Zapomniałem nazwy "banku" który udziela tam kredytu - ale przyznam się
    że pierwszy raz taką słyszałem... Podobno jakaś "nowość".

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 2. Data: 2004-10-27 07:18:28
    Temat: Re: raty 0% - raz jeszcze - Carrefour
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>
    napisał w wiadomości
    > Czy ktoś z grupowiczów brał kredyt 0% w Carrefourze? Czy to rzeczywiście
    > wychodzi 0%??

    nie bralem, ale w tej sieci zawsze wychodzilo mi, ze oplata wynosi jedna
    rate ! np towar kosztuje 120 zl
    to ich kredyt wynosi: 11 rat po 12 zl, oczywiscie rozklad jest tam zawsze
    subtelny, tak aby sie nie polapac, ze ilosc rat x kwota >= 110% dla mnie to
    zwykla oszustwo wmawiac klientowi, ze to jest 0%
    Poza rynkiem samochodowym, osobiscie widzialem 0% tylko w mediamarkt jakis
    czas temu (bo juz tego nie ma)
    tematem interesuje sie powierzchownie i tylko z czystej ciekawosci :-) -
    uwazam bowiem, ze do kupowania na raty jest debet w koncie :-) czyli liczba
    2 cyfrowa :-( ale znacznie wygodniejsza w formie, a w polaczeniu z rorem i
    wplatami pensji na konto (co czynic moze saldo czesciowo dodatnim) - moze w
    efekcie dac kredyt jednocyfrowy !

  • 3. Data: 2004-10-27 07:24:31
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Krab napisał(a):

> [...]
    > wplatami pensji na konto (co czynic moze saldo czesciowo dodatnim) - moze w

    Wiesz...ja to nawet na koncie na tyle mam żeby na raty nie kupować.
    Ale jeśli mieliby rzeczywiście 0% to nie widzę sensu żeby brać za
    gotówkę. Poza tym jeśliby się uprzeć to w EuroRTVAGD możnaby zrezygnować
    pewnie z tego ubezpieczenia kredytu i wtedy wyjdzie 0% (czy nawej -10%
    jak to ktoś pisał w poprzednim wątku o kredycie 0%). Jednak wolałbym w
    Carrefourze bo tam mógłbym zrobić większe zakupy.

  • 4. Data: 2004-10-27 07:37:41
    Od: "Paweł W." <s...@p...onet.pl>

    Ja ci zaproponuje co innego.

    Idz do sklepu.. ale nie do media tragedia czy innego euro rtv agd... tylko
    do takie zwyklego sklepu w miescie miedzy warzywniak a okuliste..
    Spytaj za ile opchnie ci ten towar co to tu ooo stoi.. masz gotowke i
    placisz z gory. Gwarantuje milego zaskoczenia .

    Zeby nie byc goloslownym :

    Whirpool pralka 7095p ( czy jakos tak.) najnizszy model z serii "6 zmysl"
    Whirpool lodowka arc555

    Cena sklepowa w media czy w euro przekraczala grubo ponad 3700 zl za zestaw,
    plus oczywiscie dowoz :)
    Cena od przesympatycznego pana prowadzacego sklep 30km dalej niz moje
    miejsce zamieszkania 3200 wraz z dowozem i wniesieniem (!)

    Jak widac z zalaczonego obrazka.. wielkosc znizki calkiem sympatyczna. Cala
    operacja przebiegala w tym roku w okolicach kwiecien-maj.

    takze.. moja rada.. idz i kup za gotowke.. taniej cie to poprostu wyjdzie.

    pzdr.

  • 5. Data: 2004-10-27 07:44:09
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Paweł W. napisał(a):
> [...]
    > Spytaj za ile opchnie ci ten towar co to tu ooo stoi.. masz gotowke i
    > placisz z gory. Gwarantuje milego zaskoczenia .

    <ciach>

    > takze.. moja rada.. idz i kup za gotowke.. taniej cie to poprostu wyjdzie.

    W Carrefuorze ceny są właśnie całkiem sympatyczne. A gotówkę to ja niby
    mam ale wolałbym jej póki co nie wydawać w całości bo muszę zbierać na
    wesele ;-))

  • 6. Data: 2004-10-27 12:49:36
    Od: "VSS" <v...@l...pl>

    Marcin Lubojański wrote:
    > W Euro RTV AGD - po pierwsze umowę mogę przeczytać dopiero przed
    > podpisaniem !!,

    w poznaniu w dowolnym momencie, widocznie Ci źle z oczu patrzy

    > po drugie ubezpieczenie kredytu jest wymagane!!

    nieprawda, gdzy weźmiesz na 6 rat ubezpieczenie nie jest wymagane, sam
    kupiłem odkurzacz elektroluxa za 500PLN na 6 rat, pani podzieliła cenę na 6
    i wydrukowała umowę.

    --
    VSS http://vss.lasershow.pl
    Światło i dźwięk http://www.lasershow.pl

  • 7. Data: 2004-10-27 12:52:43
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    VSS napisał(a):

    > w poznaniu w dowolnym momencie, widocznie Ci źle z oczu patrzy

    Może ;-)
    Powiedziała że przed podpisaniem mogę sobie czytać umowe jak długo chce
    ale teraz mi jej nie da "bo po co" !! Mogę sobie przecież usiąść w
    konciku fono i spokojnie kontemplować umowe. No ale mimo wszystko to nie
    to samo co wziąść do domu i tam przeczytać i dać do przeczytania kilku
    osobom.

    > nieprawda, gdzy weźmiesz na 6 rat ubezpieczenie nie jest wymagane, sam
    > kupiłem odkurzacz elektroluxa za 500PLN na 6 rat, pani podzieliła cenę na 6
    > i wydrukowała umowę.

    Racja. Przy 6 ratach jest niewymagane. Ale ja chciałem wziąść na 10-12.

  • 8. Data: 2004-10-27 19:11:17
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Marcin Lubojański napisał(a):

    > W Carrefuorze ceny są właśnie całkiem sympatyczne.

    Spróbuj w avansie na Wirku [są dwa - w szajslandzie i na pawilonach pod
    plazą]. Faktycznie ci mali mogą często taniej. Mówisz im - 'ten model,
    mam za X PLN, dajecie taniej?'

  • 9. Data: 2004-10-27 21:05:08
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Spróbuj w avansie na Wirku [są dwa - w szajslandzie i na pawilonach pod
    > plazą]. Faktycznie ci mali mogą często taniej. Mówisz im - 'ten model,
    > mam za X PLN, dajecie taniej?'

    A raty też mają ;-) ??
    Ja tam za dużo nie chce kupić więc różnice w cenach nie będą znaczne. A
    teraz mam bliżej do Plejady niż na Wirek.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański, obywatel Bytomia
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 10. Data: 2004-10-27 23:07:09
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 27 Oct 2004 08:30:51 +0200, Marcin Lubojański
    <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl> wrote:

    >W Euro RTV AGD - po pierwsze umowę mogę przeczytać dopiero przed
    >podpisaniem !!, po drugie ubezpieczenie kredytu jest wymagane!!

    ciekawe. W Łodzi z tydzień temu nie było.

    --
    Jarek Andrzejewski